Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Mieke L.
#3061803
Boeffie Blafmans schreef: Ik heb mijn naam even aangepast. Ik was dus Esther Q, maar nu niet meer :biggrin2:
Leuke naam  :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3061836
Anne in Duitsland schreef: En waarom? Zoiets maakt meteen de autist in mij wakker! >:( ::)
Oh leuk! Ga ik ook een nickchange doen!
How 'bout....DookTom?  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3061838
Martine-Tom schreef: Oh leuk! Ga ik ook een nickchange doen!
How 'bout....DookTom?  :biggrin2:
Jij hebt dat al eens geprobeerd; toen heette je ineens M-T.  >:( Werd ook niet op prijs gesteld, dus je hebt je dezelfde dag nog omgedoopt tot je oude naam. :P :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3061841
Anne in Duitsland schreef: Jij hebt dat al eens geprobeerd; toen heette je ineens M-T.  >:( Werd ook niet op prijs gesteld, dus je hebt je dezelfde dag nog omgedoopt tot je oude naam. :P :biggrin2:
Dat was de autist in mijzelf die dat deed  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3061848
Anne in Duitslant schreef: Kon het niet laten  :biggrin2:
*gaat onmiddellijk controleren welke moderator momenteel actief is* >:(

Edit: oké, Maxi en PoP zijn offline, dus is het Lizzy of Angelique. *gaat luidkeels haar beklag doen bij Maxi en PoP*
Laatst gewijzigd door Anne in Zweden op do 22 jan 2015, 18:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3061850
Anne in Duitsland schreef: *gaat onmiddellijk controleren welke moderator momenteel actief is* >:(
Klikspaan, boterspaan, mag niet door mn straatje gaan, hondje zal je bijten, poesje zal je krabben...komt van al je babbelen!  :biggrin2:
Door Anne in Zweden
#3061852
Anne in Duitslant schreef: Klikspaan, boterspaan, mag niet door mn straatje gaan, hondje zal je bijten, poesje zal je krabben...komt van al je babbelen!  :biggrin2:
Babbelen rijmt niet op krabben. Dat zijn alvast tien punten aftrek bij het kerstgedichtentopic 2015! :P

Als je me echt wilt stangen, moet je me een naam geven die ik zelf ook niet meer herken, zodat ik mezelf niet kan terugvinden in de topics. :biggrin2:
Door Esther Q
#3061854
Anne in Duitslant schreef: Oh leuk! Ga ik ook een nickchange doen!
How 'bout....DookTom?  :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3061855
Ik wist het dat je dat zou zeggen  :biggrin2:

#krabbelen  :P


*gaat puzzelen op nickchange*
Door Anne in Zweden
#3061857
Anne in Duitslant schreef: Ik wist het dat je dat zou zeggen  :biggrin2:

#krabbelen  :P


*gaat puzzelen op nickchange*
Ik lees net in een ander topic dat ik EDS heb. *gaat ook even puzzelen, maar dan op google* :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3061859
Anne in Duitsland schreef: *gaat onmiddellijk controleren welke moderator momenteel actief is* >:(

Edit: oké, Maxi en PoP zijn offline, dus is het Lizzy of Angelique. *gaat luidkeels haar beklag doen bij Maxi en PoP*
Nu heb ik beeld van zo'n geile kater die snachts onder het slaapkamerraam staat te krijsen  ;D ;D ;D ;D
Door Martine-Tom
#3061860
Anne in Duitsland schreef: Ik lees net in een ander topic dat ik EDS heb. *gaat ook even puzzelen, maar dan op google* :biggrin2:
;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door