Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3062206
Op en neer. De operatiewond is deels open gegaan (wanneer gaat hier nu iets goed) maar gaat nu echt de goede kant op. Spieren in de benen zijn ongeveer weg. Dat zijn we dus aan het opbouwen mbv de fysio. Ik heb een open hak, te veel eelt weggehaald door een pedicure, Door zwachtelen zijn mijn benen weer normaal. Ik hield onwijs veel vocht vast. Het positieve is dat de herniapijn weg is. wat ik nu heb is met name spierpijn. Ik ga nog wel even naar bed 's middags. Anders trek ik het niet :P
#3063127
Dian schreef: Op en neer. De operatiewond is deels open gegaan (wanneer gaat hier nu iets goed) maar gaat nu echt de goede kant op. Spieren in de benen zijn ongeveer weg. Dat zijn we dus aan het opbouwen mbv de fysio. Ik heb een open hak, te veel eelt weggehaald door een pedicure, Door zwachtelen zijn mijn benen weer normaal. Ik hield onwijs veel vocht vast. Het positieve is dat de herniapijn weg is. wat ik nu heb is met name spierpijn. Ik ga nog wel even naar bed 's middags. Anders trek ik het niet :P
Rustig aan maar goed weer opbouwen! Succes! Fijn te horen dat het de goede kant op gaat! :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door