Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door wolfdolf
#3059515
Ik geef Naturis en soms Dinapet.
Zijn er nog kvv's met fijn gemalen bot?
Ik  zou eens wat anders willen geven:)
De botgrootte van Naturis is de maximum.
Door M@rina
#3061280
Is de vraag echt fijn gemalen bot of bedoel je bot als natuurlijke calciumbron, wat dat zijn er heel veel.
Alaska, All Animal, barfmenu, degomeat zijn  heel fijn gemalen, het bot dus ook.
Gebruikersavatar
Door Lazy Garfield
#3061515
Ik geef af en toe naturis lam en eend, bot is heel fijn gemalen, lijkt net paté.
Ik heb voor mijn gevoel toch liever wat minder fijn gemalen bot of maakt dat niets uit?
Door Lizzy
#3061547
[quote="Lazy Garfield"]
Ik geef af en toe naturis lam en eend, bot is heel fijn gemalen, lijkt net paté.
Ik heb voor mijn gevoel toch liever wat minder fijn gemalen bot of maakt dat niets uit?
[/quote]

Op zich maakt het niet uit. Prak = prak. Maar ja goed, het is eigenlijk niet nodig om het zo fijn gemalen te geven. Kennelijk is het voor de producten van het voer makkelijk, om bot tot paté te malen.
Door Martine-Tom
#3061618
[quote="Lizzy"]
Op zich maakt het niet uit. Prak = prak. Maar ja goed, het is eigenlijk niet nodig om het zo fijn gemalen te geven. Kennelijk is het voor de producten van het voer makkelijk, om bot tot paté te malen.
[/quote]Ik heb het wel eens nagevraagd en toen werd me gezegd dat ze dat deden omdat "de klant" het eng vind om stukjes bot te herkennen...
Door wolfdolf
#3065922
Het is voor een hond die moeilijk stukken bot kan verteren.
Ook het gemalen bot dat je kan kopen is te groot.
Carnibest pup is inderdaad fijngemalen, die heb ik al eens gegeven.
Door Martine-Tom
#3066979
Degomeat is fijn gemalen, maar ik vind dat er heul veul bot in zit, in elk geval ruim meer dan er gezegd word dat erin zou zitten...dus of dat een goed idee is?
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3066994
Ik heb weleens degomeat meegenomen voor een weekendje weg. Ik voelde geen kleine botjes, mijn ervaring was ook dat het zeer fijngemalen was.
In degomeat zit 20% bot, staat op de verpakking, maar mijn meiskes poepten krijtjes op degomeat, terwijl ze met barf ook 20% bot(40% vleesbot) kregen en daar nooit krijtjes op poepten. Ik denk dat Martine dat bedoelt :)
Door Martine-Tom
#3067010
[quote="Inge en Bono"]
Ik heb weleens degomeat meegenomen voor een weekendje weg. Ik voelde geen kleine botjes, mijn ervaring was ook dat het zeer fijngemalen was.
In degomeat zit 20% bot, staat op de verpakking, maar mijn meiskes poepten krijtjes op degomeat, terwijl ze met barf ook 20% bot(40% vleesbot) kregen en daar nooit krijtjes op poepten. Ik denk dat Martine dat bedoelt :)
[/quote]Ja dat :)
Het is wel echt heel fijn, maar no way dat er "maar" 20% bot in zit.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door