Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3061377
Mopper, grrr, frustratie enzo....

Whatsapp moet ge-update worden, maar dat lukt niet omdat de foon te weinig ruimte zou hebben.
Nu geeft mijn telefoon aan dat ik 322MB gebruik en nog 181MB vrij heb. De whatsapp udate zou 15MB 'kosten' Dat moet dan toch makkelijk passen?  ???
#3061382
Inge en Bono schreef: Mopper, grrr, frustratie enzo....

Whatsapp moet ge-update worden, maar dat lukt niet omdat de foon te weinig ruimte zou hebben.
Nu geeft mijn telefoon aan dat ik 322MB gebruik en nog 181MB vrij heb. De whatsapp udate zou 15MB 'kosten' Dat moet dan toch makkelijk passen?  ???
Tik bij instellingen eens de lijst met apps aan en als je dan Whatsapp aantikt, kun je de updates verwijderen. Misschien dat je dan deze update wel kunt installeren?
Laatst gewijzigd door EliScooby op wo 21 jan 2015, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
#3061387
  :-[ Moet ik dan 'gegevens wissen'  aanklikken? Of ben ik dan al mijn contacten/groepen kwijt? (voor als het iets helpt; ik heb een wolfgang. Oh en ik ben een telefoondummy  :-[ )

Dit staat er, als ik whatsapp aantik;
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Inge en Bono op wo 21 jan 2015, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#3061398
Inge en Bono schreef:   :-[ Moet ik dan 'gegevens wissen'  aanklikken? Of ben ik dan al mijn contacten/groepen kwijt? (voor als het iets helpt; ik heb een wolfgang. Oh en ik ben een telefoondummy  :-[ )

Dit staat er, als ik whatsapp aantik;
Afbeelding
Ik denk dat je dan je chats kwijt bent.

Heb het net geprobeerd en je moet dan opnieuw inloggen. Ik kreeg de chats t/m vanmorgen terug, dus die van later vandaag niet. Na herstellen gekozen te hebben dan. Dus dat zou je kunnen proberen.
#3061418
Inge en Bono schreef: Ik krijg dan dit
Afbeelding
Als ik dan opnieuw moet inloggen, krijg ik dan dus(wellicht  ;) ) wel weer mijn contacten en groepen te zien? *gaat uitzoeken hoe ze ook alweer moest inloggen* *iets met dummy*

Btw; heel erg bedankt voor je reacties! O0
Je krijgt dan het scherm waar je je nummer in moet voeren enzo.
#3061423
Ronald schreef: En als je toch je chats wilt bewaren, dan kun je deze in een back-up zetten. Daarom kreeg Michiel zijn oude chats ook terug. Dat was tot aan de automatische back-up van afgelopen nacht.
Mwaaa, mijn chats zijn, gemiddeld genomen, niet de moeite van het bewaren  :biggrin2:  Die dat wel waren, had ik al naar de laptop gegooid; met een snoertje
Blij ei!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door