Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3061406
13 februari organiseren we een feestje voor 2 teamleden die 12,5 jaar in dienst zijn. Er is geen budget, moeten alles rekening man regelen en ons oorspronkelijke plan om ergens iets te boeken, blijkt daarom niet haalbaar... Nu hebben we  onder ons best een aantal creatievelingen die wel in zijn voor iets geks dus ontstond het idee om zelf een workshop te geven! Maar dan de hamvraag...... wat ::)...... de creativiteit is even op :D
Wie heeft een grappig, gek en/of creatief idee wat de teamspirit ook nog een ten goede komt?  Alle suggesties welkom!
Laatst gewijzigd door millyckk op za 14 feb 2015, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
#3061407
*milyck* schreef: 13 februari organiseren we een feestje voor 2 teamleden die 12,5 jaar in dienst zijn. Er is geen budget, moeten alles rekening man regelen en ons oorspronkelijke plan om ergens iets te boeken, blijkt daarom niet haalbaar... Nu hebben we  onder ons best een aantal creatievelingen die wel in zijn voor iets geks dus ontstond het idee om zelf een workshop te geven! Maar dan de hamvraag...... wat ::)...... de creativiteit is even op :D
Wie heeft een grappig, gek en/of creatief idee wat de teamspirit ook nog een ten goede komt?  Alle suggesties welkom!
Workshop klompen maken? Lijkt me echt hilarisch :biggrin2:
#3061896
*milyck* schreef: Zelf vind ik dat superleuk om te doen, bedankt voor de links! Maaaaaarrrr... vergeten te melden: er zitten 2 heren in ons team, denk niet dat we die zo ver krijgen  :biggrin2:
Zeg dat nooit te hard!
Kan mij nog kinderfeestje van mijn zusje herinneren, groep meiden en 2 jongens.
Volgens mij was het toen kaarten maken wat we deden en omdat er jongens bij waren daarna film.
Toen de film werd gestart bleken de jongens het alleen zo leuk te vinden dat die met zijn tweetjes door bleven gaan met kaarten maken en alle meiden voor de film zaten  ;D
#3061914
Elvira schreef: ik zag op facebook een foto voorbij komen, van iemand die een workshop broodjes bakken had gedaan.
Dat wordt wat lastig denk ik, we gaan het bij een van ons thuis houden en met 1 oven wordt dat krap denk ik, maar bedankt voor het meedenken!
Michelle Vrolijk schreef: Om hoeveel personen gaat het?
Het gaat om 10 tot 12 personen!
Fenixjuh schreef: En als je nou klompen koopt en klompen gaat verfen? Nog wat glitter, stukjes stof erbij (Tip: action ;) )

Misschien kun je wel iets leuks bedenken in de richting waar jullie werken?
Dat zou een mogelijkheid zijn! Gebarenkwartet b.v., hmmmm... die hou ik in mijn achterhoofd!  Klompen zijn trouwens ook niet goedkoop zag ik :o
dinky89 schreef: Zeg dat nooit te hard!
Kan mij nog kinderfeestje van mijn zusje herinneren, groep meiden en 2 jongens.
Volgens mij was het toen kaarten maken wat we deden en omdat er jongens bij waren daarna film.
Toen de film werd gestart bleken de jongens het alleen zo leuk te vinden dat die met zijn tweetjes door bleven gaan met kaarten maken en alle meiden voor de film zaten  ;D
Ik zie het al voor me: 2 middelbare mannen met zo'n Pritstift en de rest voor de tv, hilarisch!

Ondertussen beginnen de appjes heen en weer te vliegen, er zitten gave voorstellen bij, wat iig al vast staat, is het stamppotenbuffet! Edit: stampotTenbuffet natuurlijk  :D
Laatst gewijzigd door millyckk op do 22 jan 2015, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
#3061946
Een winter BBQ met Glühwein erbij!

Samen bepalen:
- hoe een winter BBQ in te vullen
- wat te kopen door wie?
- wie maakt wat? En bij voorkeur het eten ter plaatse maken ipv apart van te voren
- een BBQ is niet zo statisch en daarom snel gemoedelijk en gezellig
- én je bent samen bezig :)

Top of flop?  ::) Het is in ieder geval weer eens wat anders!
#3073198
Gisteren was het feestje en het was echt een groot succes :D
Een gewone workshop bleek ver boven budget dus we hebben er zelf een georganiseerd: een schilderworkshop onder leiding van RembranT van REIn  :biggrin2:

Ik heb 2 doeken gekocht bij Kwantum, bij de jubilarissen gevist wat hun lievelingskleur was en de doeken voorbewerkt door ze van te voren in die kleur te sluieren.
Vervolgens collega's gevraagd om  een associatie die ze bij hen hadden en deze te motiveren. Die kreten door elkaar gehusseld en in 2 bakken gedaan.

De feestvarkens mochten zelf een kleur kiezen, een plek op het doek waar iemand  moest schilderen en de rest moest  raden wat het werd. Zo ontstonden er 2 "feedback-schilderijen" die echt prachtig zijn geworden, het schilderen zelf was hilarisch :D

Iedereen had wat te eten gemaakt, er zaten heel verrassende en lekkere gerechten bij.
De totale kosten: 5 euro per persoon inclusief 2 theaterbonnen  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door