Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#3061173
Fjurdy verdraagt al sinds maanden de verse pancreas niet meer. Gisteren een klein beetje rauw vlees door zijn eten gedaan en resultaat was een zieke hond aan de diarree.
Verder krijgt hij nu bijna 600 gram per dag te eten, en wordt toch magerder. Ik zat te denken om hem dan maar pancreas poeder te gaan geven, misschien dat dit nog iets helpt.

Maar welke zou ik dan het beste kunnen nemen, Tryplase capsules of Zymoral poeder?
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 21 jan 2015, 16:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Martine-Tom
#3061210
Het beste wat je nu kan krijgen is Creon, via webshops in Belgie want in Nl is het op recept.
Tryplase is heel wisselend te verkrijgen, vaker niet dan wel en zymoral vind ik zelf minder in werking en acceptatie vanwege de vanillegeur.
Door tt-tjes
#3061288
Wel aanzienlijk goedkoper als hier. Zou er ook zoiets te krijgen zijn op natuurlijke basis. Ik heb ook al iets gezien maar dat komt uit Amerika, en is hier niet te krijgen van  Mercola.
Zit ook bromelain en papain in.
Laatst gewijzigd door tt-tjes op wo 21 jan 2015, 16:25, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door