Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3060472
Beste Barfers,

Ik ben op zoek naar Labrador eigenaren die een hond hebben gekocht van G de Leeuw in Zeewolde. Het liefst van het laatste nest dat geboren is op/rond 26-01-2014 waarvan de ouders James van de Waterlandspolder en Tessa van de Waterlandspolder zijn.

Mocht je nou een hond hebben van deze fokker die eerder/later is geboren, dan ook kom ik graag in contact met je :)
#3060630
Extreme schreef: Nee heb zelf geen lab uit deze lijnen, maar verwonder me erover dat je eerst een topic opent met fictieve namen, om dan hier in deze topic wel namen te noemen.
Ik weet niet of er hier lab baasjes zitten die een lab  uit deze lijnen hebben, je kan evt ook een oproep doen op het lab forum http://www.labradorforum.nl/.
Waarom verwonder je je? Zijn 2 losstaande zaken. Anders had het in 1 topic gestaan!
#3060683
Ik ken deze fokker van naam, maar voor zo ver ik weet fokken zij via de regels van de nlv. Zij hebben mooie jachtlijnen en als ik me niet vergis hebben ze met een van hun honden de Nimrod gewonnen 2 jaar terug.
Probeer het anders eens via de rasvereniging. :) NLV of LKN.
#3060734
MargaS schreef: Wat is het probleem?
Geen probleem. Maar ik zou graag met de pupkopers van dit nest in contact komen. Want de fokker wil mij niet de gegevens geven of mijn gegevens aan hun geven. Link heeft wat medische problemen en ik was benieuwd of zijn broertjes en zusjes eventueel ook problemen hadden :) En zo ja, wat voor problemen.
#3060877
Ik denk dat je dan meer succes gaat hebben op het grote labradorforum of openbaar op facebook, daar zitten ook een aantal labrador sub fora. De kennel zelf heeft ook een fb pagina, misschien kan je daar wat meer mee.

Persoonlijk vind ik het niet zo netjes om op deze manier een kennel in de picture te zetten.  :-\ Dat de fokker geen gegevens vrij wil geven is imo hun goed recht, niet iedereen zit daarop te wachten. Dat je wilt weten hoe de gezondheid in een nest is is je goed recht, maar doe dat niet via een openbaar forum. Op deze manier zet je ongewild toch de naam van de kennel op een openbare plaats waar dit m.i. niet thuis hoort.
#3060923
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ze heeft eerst via de fokker geprobeerd contact te leggen. Die kan ook gewoon meewerken hoor, desnoods met hem als tussenpersoon. En verder noemt ze geen exacte aandoeningen. Ik zie hier nergens laster of smaad jegens de fokker.
#3060993
Els&Flow schreef: Ik denk dat je dan meer succes gaat hebben op het grote labradorforum of openbaar op facebook, daar zitten ook een aantal labrador sub fora. De kennel zelf heeft ook een fb pagina, misschien kan je daar wat meer mee.

Persoonlijk vind ik het niet zo netjes om op deze manier een kennel in de picture te zetten.  :-\ Dat de fokker geen gegevens vrij wil geven is imo hun goed recht, niet iedereen zit daarop te wachten. Dat je wilt weten hoe de gezondheid in een nest is is je goed recht, maar doe dat niet via een openbaar forum. Op deze manier zet je ongewild toch de naam van de kennel op een openbare plaats waar dit m.i. niet thuis hoort.
Hier wil ik je gelijk even stoppen. Want ik zeg nergens dat de medische problemen komen door de fokker / het niet goed fokken van. En tuurlijk is het de fokker zijn goed recht, ik zou ook niet zomaar gegevens geven. Ik heb echter ook verzocht om mijn gegevens door te geven aan de andere kopers met de vraag of ze contact met mij zouden willen opnemen :)

En als ik het niet op een openbare plaats moet doen, hoe moet ik dan ooit in contact komen met ze? :)

Ik maak dus nergens een verwijt naar de fokker toe of kraak de kennel/fokker af. Bij mijn weten is er namelijk niks mis met deze fokker of met zijn honden. Want dat Link wat heeft zegt niks over de andere pups... maar ik ben er wel benieuwd naar.

En de FB van de kennel heb ik niet kunnen vinden... :)
#3061001
Qwea schreef: Hier wil ik je gelijk even stoppen. Want ik zeg nergens dat de medische problemen komen door de fokker / het niet goed fokken van. En tuurlijk is het de fokker zijn goed recht, ik zou ook niet zomaar gegevens geven. Ik heb echter ook verzocht om mijn gegevens door te geven aan de andere kopers met de vraag of ze contact met mij zouden willen opnemen :)

En als ik het niet op een openbare plaats moet doen, hoe moet ik dan ooit in contact komen met ze? :)

Ik maak dus nergens een verwijt naar de fokker toe of kraak de kennel/fokker af. Bij mijn weten is er namelijk niks mis met deze fokker of met zijn honden. Want dat Link wat heeft zegt niks over de andere pups... maar ik ben er wel benieuwd naar.

En de FB van de kennel heb ik niet kunnen vinden... :)
https://www.facebook.com/pages/Kennel-v ... 9822019475
#3153393
Qwea schreef: Beste Barfers,

Ik ben op zoek naar Labrador eigenaren die een hond hebben gekocht van G de Leeuw in Zeewolde. Het liefst van het laatste nest dat geboren is op/rond 26-01-2014 waarvan de ouders James van de Waterlandspolder en Tessa van de Waterlandspolder zijn.

Mocht je nou een hond hebben van deze fokker die eerder/later is geboren, dan ook kom ik graag in contact met je :)

Hallo
Ik heb ook een pup van deze ouders, onze pup is geboren op 03/02/2015
Jans is een fijne hond, met een goede werklust.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door