Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3060399
Voor een vakantie in september/oktober zijn wij op zoek naar een huisje in Belgie of Duitsland, max. zo’n 4 uur vanaf Den Haag. We hebben nogal een wensenlijstje dus vind het lastig om iets te vinden.

In het huisje willen we: internet, wasmachine, vaatwasser en vriezer. Graag een vrijstaand, comfortabel huisje, dus goede bedden, grote bank etc. Mijn vriend is vrij lang dus is het ook fijn als het huisje niet al te laag is en heel schuine daken en zo heeft. Heel belangrijk is een omheinde tuin die niet megagroot is (bijv 500-750 m2). Niet alleen maar grasveld maar ook wat boompjes en struiken. Ik vind het fijn om Scott vanuit het huisje of het terras enigzins in de gaten te kunnen houden.

Op loopafstand: een bos voor een korte wandeling met de hond en een dorpje voor wat boodschappen en eventueel een drankje. Met de auto willen we graag uitstapjes maken in de omgeving naar dierentuin/wildpark, dorpjes, natuurgebieden, etc.

Oh ja, omdat onze hond niet altijd even goed reageert op andere honden willen we liever geen huisje op de parken gericht op hondenbezitters. Tenzij de honden elkaar niet kunnen zien, dan zou het misschien wel kunnen.
Wie heeft er een idee? Alvast bedankt voor de reacties.

Ik heb echt al supermooie huisjes voorbij zien komen (ook in oude topics) maar nog niet gevonden wat we zoeken. Hebben jullie nog ideeen?
Laatst gewijzigd door pluk op za 24 jan 2015, 14:10, 1 keer totaal gewijzigd.
#3060470
pluk schreef: Die had ik ook gevonden  :)
Vwb huisje en tuin voldoet nr 5 absoluut. Maar voor mijn gevoel zitten we dan bovenop een berg in een bos en dat vind ik dan weer zo afgelegen...
Huisje nr5 is gelegen aan de rand van het dorpje Tournavaux. In het dorp zelf is er enkel 1 restaurant en er is er ook eentje op goed 1 km.
Voor boodschappen moet je dan weer met de auto op pad.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door