Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Sonja
#3060323
Hier heeft heeft de griep toegeslagen. Op dit moment ben ik de enige die (nog) nergens last van heeft. David begon van de week over te geven, leek het weekend weer op te knappen, maar heeft vannacht opnieuw zijn eten er uit gegooid. Meneer Sonja ligt al sinds zaterdagavond op bed met giga hoofdpijn en schoonmoeder komt amper nog van het toilet af. Gezellige boel dus. Ik loop een beetje heen en weer met thee, aspirines en mariakaakjes en de wasmachine draait overuren  :-X
Nog meer griepslachtoffers?
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3060324
Op mijn werk heers het ook, 4 mensen van de afdeling ziek...
Ik heb iets anders, een supersnelle bronchitis. Normaliter ben ik daar zo anderhalve maand mee zoet, dit is ongeveer een week.
Deze griep mag van mij wegblijven, ik vind bronchitis genoeg!
Door Dreetje
#3060326
Hier sinds donderdag.
Paar dagen koorts gehad, is nu wel weer over maar ik ben
nog steeds op zoek naar m'n stem :)
Ik probeer morgen maar weer eens te gaan werken.
Gebruikersavatar
Door Sonja
#3060369
Dank jullie wel!
Het manvolk slaapt nu even, dus heb ik een boodschap kunnen doen en even een kort uitlaatrondje kunnen doen. Hopelijk kan ik straks nog een lange ronde en even naar knollie.
Ik hoop echt dat het morgen beter gaat. Vrijdag en vandaag heb ik vrij kunnen nemen, maar de rest van de week sta ik toch best strak ingeroosterd.
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3060456
Eerst vriend van dochter, toen kleinzoon, toen ik, en dochter die het minste weerstand heeft  :) alleen misselijk .

Duurde bij allemaal maar gelukkig 1 dag of nacht.
Door Ike
#3060610
Beterschap allemaal!  :-*
Hier in de omgeving heerst ook van alles  ::)
Hoop dat het mijn deur voorbij gaat  :P
Door Lil
#3060624
Lizetta schreef: Op mijn werk heers het ook, 4 mensen van de afdeling ziek...
Ik heb iets anders, een supersnelle bronchitis. Normaliter ben ik daar zo anderhalve maand mee zoet, dit is ongeveer een week.
Deze griep mag van mij wegblijven, ik vind bronchitis genoeg!
Hier ook super snelle bronchitis. Na 5 dagen ventolin al "over".

Beterschap allemaal hier nognergens griep gehoord. Houden zo!
Door inge58
#3060889
Wel weer verkouden,voor de zoveelste keer.... Snotteren en hoesten bah!!
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3060896
Nu mijn kleinzoon weer ziek, 39.3

Hij eet wel en drinkt genoeg , verder zielig kind op de bank en lekker tegen oma aanhangen.
Door Lizzy
#3060935
Hoe is het nou met David en meneer Sonja? En met jou?
Hier alleen een 3 weken durende zware verkoudheid gehad maar gelukkig geen griep... Echte griep vind ik zoooo rot :-X
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3061029
Beterschap voor alle zieken!  :)

Ik was vorige week ook flink gevloerd, ben nog steeds niet helemaal fit maar dat komt wel weer.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door