Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Jantina
#3060025
Een pupje voelen bewegen in de bolle buik van je teefje. Daar krijg je zelf de kriebels van in je buik
Door Jantina
#3060245
Ja en de trend is dat de Petits een week vroeger geboren worden tegenwoordig dus ik ben benieuwd...
Door Lizzy
#3060389
Het klinkt misschien heel stom maar ik mag het zeggen (want wij hebben geen kinderen) maar de zwangerschap van Biscuit, de bevalling, de pups: het was echt de mooiste ervaring van mijn leven (en ook de kloterigste maar daar hebben we het nou ff niet over).
Gebruikersavatar
Door Riek
#3060410
Lizzy schreef: Het klinkt misschien heel stom maar ik mag het zeggen (want wij hebben geen kinderen) maar de zwangerschap van Biscuit, de bevalling, de pups: het was echt de mooiste ervaring van mijn leven (en ook de kloterigste maar daar hebben we het nou ff niet over).
Klinkt niet gek hoor.
Zelf heb ik 2 keizersnede' s gehad. Maar ik vond de bevallingen van de hond ook mooier en intenser om mee te maken.
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#3060447
Lizzy schreef: Het klinkt misschien heel stom maar ik mag het zeggen (want wij hebben geen kinderen) maar de zwangerschap van Biscuit, de bevalling, de pups: het was echt de mooiste ervaring van mijn leven (en ook de kloterigste maar daar hebben we het nou ff niet over).
Dat is zeker niet stom.
Het was niet mijn mooiste ervaring maar hij komt wel in de buurt.

Ik lag hele avonden met m'n hand op Kees haar buik, zo bijzonder om te voelen!
Door Jantina
#3060455
Nou ik ben dan wel een mensenmoeder maar ook een hondenmoeder hoor. De liefde voor dieren is er altijd geweest en iedere bevalling doet me wat. Ook na tig veulens. De periode met Lizzy haar kroost was te heftig maar ook zo mooi. Ik hoop op een iets mindere rollercoaster nu maar bij ons gaat nooit iets normaal dus we zien het wel. Dus Lizzy: volstrekt normaal en herkenbaar!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door