Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3059860
Joris

Afbeelding

Je zou bijna vergeten dat we er naast Joep nog eentje hebben.... Joris is zo'n makkelijke, lieve hond voor ons! Nu we steeds zo druk met Joep zijn, gaat hij veel met Eddie wandelen en zijn die 2 echt maatjes geworden. Hij loopt niet meer achter mij aan als we met zijn vieren gaan wandelen, maar kiest zonder twijfel de route die Eddie gaat. Kijkt hooguit nog één keer achterom of Joep en ik wel meegaan en zo niet... Jammer dan!

En als je dan thuis bent na een stevige wandeling dan ga je lekker in de zon op de bank (was gisteren) met Joep liggen genieten. En dan krijg je een teckelflat:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3059966
Joris verdiend inderdaad ook wel een pluim. Die staat zijn vriend toch maar mooi bij met steun en graafhulp  ;D

Dikke  :-* voor lieve Joris!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3060053
Jantina schreef: Ja als er eentje wat mankeert zou je de ander bijna vergeten! Maar hij zal vast niks te kort komen bij jullie!
Dat is lief gezegd van je!  :-*

Het is me er eentje..., onze Joris. Nu Joep zichzelf niet zo goed "redden" kan, zorgt Joris er wel voor dat de gemiddelde ongewenste hond (volgens Joris) op afstand blijft. Uiteraard monitoren we dat zoveel mogelijk, maar toch gaat het me weleens mis hoor en dan blijkt wel dat Joris behoorlijk zijn mannetje staat....

Edit: en dan bedoel ik niet dat het vechten wordt, maar hij kan heel duidelijk vertellen dat ze Joep met rust moeten laten.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door