Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3059715
Ik krijg 2 cavia's mannetjes, 1 van mijn ene dochter een driekleur Peruviaan die heb ik al een naam gegeven ( shaitan doet ze naam al eer aan!)
Maar de andere komt van de cavia stal van mijn andere dochter ook een Peruviaan maar slate blue en die moet nog een naampje hebben, dus als jullie wat weten? Beetje passen bij elkaar  :biggrin2:
Zijn allebei nog bij hun eigen mams dus nog even de tijd, vroeger ook 1 gehad als kind kriebeld toch weer en was zo verlieft op de kleine shaitan wat is hij mooi  :biggrin2:
Zo leuk en schreeuwen als hij honger heb  :o
Door Samjo
#3059773
Ach arm lief peruvaan krijgt de naam van de duivel ;) Nu ja dan moet zijn maat maar  Iblis gaan heten.

Deze beide namen worden in de Islam voor satan gebruikt.

Ik zou bij zo een langharig lief dier toch zelf voor totaal iets anders hebben gekozen. :-[
Gebruikersavatar
Door kiara
#3059953
Samjo schreef: Ach arm lief peruvaan krijgt de naam van de duivel ;) Nu ja dan moet zijn maat maar  Iblis gaan heten.

Deze beide namen worden in de Islam voor satan gebruikt.

Ik zou bij zo een langharig lief dier toch zelf voor totaal iets anders hebben gekozen. :-[
Ik weet het ken de naam , maar het is ook een klein duiveltje hoor  :biggrin2:
Pappa is vandaag gearriveerd heet officieel op zijn stamboom Roger maar vind ik niet zo leuk
Djinn is meer voor een meisje toch
Door Martine-Tom
#3059961
Ik heb er 3 gehad en die heette Snuifje, Destiny en Kobus...geloof niet dat je daar veel aan hebt  :biggrin2:
Door kakocavi
#3059990
kiara schreef: Ik weet het ken de naam , maar het is ook een klein duiveltje hoor  :biggrin2:
Pappa is vandaag gearriveerd heet officieel op zijn stamboom Roger maar vind ik niet zo leuk
Djinn is meer voor een meisje toch
Djinn betekent gewoon geest, maar het klinkt wel vrouwelijk ja. Djibriel (engel) dan?
Door Roef & Hidde
#3059997
wij hadden een :Harry,Vlekje,Bamse en Knofje oja en vroegah had ik thuis ook een Rakker.
maar dat past niet echt bij Shaitan  ;D

eh Loki,Hades,diablo,Kali,Arhiman Azazel,Abraxas,Belial,Lucifer,Beëlzebub ?
Door Ramses1
#3060177
Ik had ooit twee dwerggeitjes die Winnie en Nelson gedoopt waren.
We hadden ook een konijn en een kalkoen : 1e kerstdag en tweede kerstdag  :biggrin2:

Maar ja dat waren geen cavia's  ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door