Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3059117
In het verleden heb ik eens sporadisch besteld op deze site (www.wanyama.nl): snelle levering, snel beantwoorden van email, etc.. Laatste bestelling dateerde van juni 2014, alles OK
Midden december 2014 had ik terug een bestelling geplaatst met betaling, maar op heden niets ontvangen: emails worden niet beantwoord en telefoon bezettoon  Op facebook van de site heb ik 3 reacties van januari 2014 gevonden van mensen die hetzelfde probleem hebben.  Dit ziet er niet goed uit en ik vrees dat ik kan fluiten naar mijn levering en centjes.  Iemand info over deze firma (faillissement, etc...) ?
Groetjes ...
#3059141
Dit staat op hun site:

----------
BTW:852729376B01
KVK:57771006
Eerste Keucheniusstraat 34-1
1051HS Amsterdam
Nederland

Hierna te noemen: Wanyama.nl
[email protected]
Wanyama.nl is sinds 1 mei 2014 onderdeel van Tonight delivery group
Tonight delivery group handelt onder Wanyama.nl
--------

Als ik nu hun kvk-nummer op zoek bij de Kamer van Koophandel Amsterdam dan krijg ik dit:

Tonight Delivery GroupHoofdvestigingKvK 57771006Vestigingsnr. 000027179516Eerste Keucheniusstraat 34 1Amsterdam
Status:Uitgeschreven uit het Handelsregister

ik vrees dus dat je nooit meer wat gaat krijgen of horen.
#3059185
Het insolventie heeft tegenwoordig geen zaken die langer als een half jaar zijn afgerond nog in het bestand staan.
Dus als er een faillissement is geweest en het is bijvoorbeeld opgeheven in juni vorig jaar dan is het niet meer zichtbaar. ;)
Maar goede kans dat ze er gewoon mee gestopt zijn. Geen idee of je dat bij de KVK kan opvragen. Meestal is een failissement wat langer dan een half jaar geleden beëindigt is nog wel te zien/vinden op google.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door