Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Connys
#305739
ik voer nu ruim 3 weken carnibest en dat gaat er in als koek, maar nu wil ze absoluut geen fruit meer waar ze enorm gek op was, ik geef ze wel eens biologische yogurt met cranberry sap en stop daar nu het fruit in maar ze hoeft het niet. soms zijn de dingen ook met elkaar verweven natuurlijk, ze is net 2 maatjes kwijt en schijnzwanger geweest, of verandert vers vlees de smaak misschien?
Door bernerfan
#305743
he wat raar....hier nergens last van....ik heb ook nog nooit gehoord van mensen dat vers vlees de smaak heel erg varandert ::) ???...en heb je ook es heel ander soort fruit gegeven, misschien wil ze es wat anders .... :P :P ;)
Door Laura2004
#305911
Mijn honden vonden toen ze brokken kregen fruit heerlijk dat was echt iets bijzonders, maar sinds ik met ze barf vinden ze er niks aan en ik denk dat het komt omdat ze zoveel lekkere dingen krijgen dat ze dat fruit niet meer zo bijzonder vinden, dus met andere woorden ze zijn gewoon verwend.
Door Lizzy
#305914
Ik denk dat Laura gelijk heeft. Eerst kregen ze die gortdroge meuk en waren ze blij met wat afwisseling. Nu krijgen ze heerlijk eten en valt fruit niet meer onder de categorie "iets bijzonders". Je kunt het wel blijven aanbieden natuurlijk. Ik zou het gewoon als een stukje aan blijven bieden, zo nu en dan.
Door Laura2004
#305916
[quote="Lizzy"]
Ik denk dat Laura gelijk heeft. Eerst kregen ze die gortdroge meuk en waren ze blij met wat afwisseling. Nu krijgen ze heerlijk eten en valt fruit niet meer onder de categorie "iets bijzonders". Je kunt het wel blijven aanbieden natuurlijk. Ik zou het gewoon als een stukje aan blijven bieden, zo nu en dan.
[/quote]
Zo doe ik het nu ook ja en banaan dat gaat er vaak wel in en rijpe peertjes ook wel.
En wat ik ook doe is gewoon wat sinaasappel door de groentemix mengen (of ander fruit) en dan eten ze het wel.
Door Martine2
#308714
Bij mij lusten ze ook geen yoghurt met fruit maar als ik er een lepel honing doorheen doe wel of als ik een deel vervang door hüttenkaas (eigenlijk nooit op gelet hoe je het schrijft) of een andere kaassoort.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#308739
Heb hier ook een slechte fruiteter. Onze voormalige alleseter Sammie at al het fruit! Maar goed, die at werkelijk alles behalve lever.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door