Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3058771
Ik weet niet of er hier op bp quad liefhebbers zijn, maar ik ben een hele grote liefhebber.
Samen met mijn man en zoon rijden wij regelmatig tochten en off road.

Er zijn niet zo heel veel club's hiervoor, dus ben ik mijn eigen club begonnen  8)

Ik ben benieuwd wie deze hobby nog meer heeft hier..... :D

Afbeelding
Door bastet
#3058843
Leuke hobby, En mooie quads!
Mijn vriend vind quad rijden ook helemaal geweldig , en ik ben ook vaker mee geweest (en er ook een keer ondergelegen :P). Zelf hebben we een TGB gehad, alleen een paar jaar terug moeten verkopen. Maar ooit komt er weer een nieuwe, hopelijk ook een grizzly  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3059118
inge58 schreef: Geen quad rijder,wel oldtimer bromfiets

Afbeelding

Ook leuk!!
Wauw inge...een echt ouwe puch.....zo gaaf  :D
Gebruikersavatar
Door Cherry
#3059140
Yep, dit is mijn derde quad ondertussen, heb ook nog 2 motors  :)

Afbeelding

Mijn man en ik in Frankrijk op een 4x4 circuit, daar kan je je nog echt uitleven  :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3059213
Dat ziet er lekker uit zeg zo'n Can Am Renegade  8)
Het is zo jammer dat er hier in Nederland zo weinig ruimte is om te rijden.

Maar daarom wijken we uit naar Duitsland en Ardennen.
Door miik
#3059244
In Canada op de ranch waar ik werkte deden we er heel veel mee... vind het wel leuk  :biggrin2:
(Ook in 2 verschillende ongelukken 2 mensen verloren... )
In nederland nooit iets mee gedaan...
Door Tamara
#3059259
Daar mag je toch maar 45 km mee rijden? (quad)

Ze zien er wel lekker stoer en mooi stabiel uit!
Die rode met de zit achterop lijkt me comfortabel zitten (voor de bijrijder toch?)


Ik wil graag een motor maar heb geen zin om weer die eigen verklaring in te vullen en maanden te moeten wachten.
Ik ga wel een proefles nemen en kijk of ik het toch ga doen. Misschien krijg ik wel Motorkoorts  :biggrin2:
Ik heb wel is op vakantie op een quad gereden die 45 km kon. Dat was wel leuk. Maarja de lage snelheid. Als ze 70 konden zou het al veel leuker zijn.  :drive1:


Ik vind deze motor heel mooi (van internet)

Afbeelding



Deze quad vindt ik wel mooi, maarja lijkt ook wel een beetje op een motor

Afbeelding



Dit is een schakelbrommer die je dus met am mag rijden (waar ik dus nu zo op kan stappen, heb rijbewijs B en Am)  Hij gaat alleen een beetje langzaam  :-\

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Tamara op vr 16 jan 2015, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3059292
Gave quads, Gonnie!
Ik heb er een paar keer op mogen rijden, maar het kan mij niet bekoren. Ik vind twee wielen leuker, ook in het zand.

@Tamara: Brommers mogen 45 km/h. Dit zijn geen brommer-quads, maar motoren, met de daarbij behorende cilinderinhoud en vermogen. En dus geen AM-rijbewijs.
Nu is het zomaar op een quad opstappen iets wat je kunt vergeten. Daar komen nu juist de ongelukken van. Voertuigbeheersing op een motor, en ook op een quad, is een essentiële vaardigheid, zeker als je off-road gaat rijden.

@Inge: Leuk, zo'n oude Puch! Mijn grote zus had er ook zo één! Trip-down-memory-lane  :biggrin2:
Door Nadia
#3059314
Mijn pa is stuntman geweest. Oa. Op quats.
Wij hebben geen quat. Wel een motor gehad. Paar maand geleden verkocht.
Een Suzuki GSX-R 750
Gebruikersavatar
Door Gonnie
#3059317
Dat is idd waar Ronald.
Mijn Quad (de rode) is een Yamaha Grizzly 700 met een cilinderinhoud van 686cc.
Het zijn bakbeesten die je goed onder controle moet houden. Mijn man rijdt dezelfde maar dan in het zwart.
Mijn oudste zoon rijd op een veel lichtere quad.

Afbeelding

Maar net als met motoren bouw je dit op.
Mijn eerste was er een met een veel mindere inhoud en ook was die quad veel lichter.

Die koffer achterop is ideaal voor als ik ermee boodschappen ga doen  ;D Maar mijn jongste zoon vind het gewoon een lekkere rugsteun ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door