Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Dian
#3058497
voor een voorspoedig herstel :P Ik mag alles weer doen van de neurochirurg die de hernia_ en kanaalstenoseoperatie gedaan heeft. Mijn vader is weer naar zijn eigen huis en komt hier 3 middagen in de week (toen hij hier was deed hij het omgekeerd, dus 3x naar zijn eigen huis). Het is wel heerlijk om mijn huis weer voor mezelf te hebben, maar lopen valt toch nog vies tegen. Van de ha moest ik toch lopen, dan maar met een zooi pijnstillers. Dat gaat eigenlijk wel goed. Durf alleen nog niet zo ver van huis, moet ook nog weer terug :-X Wat gaat je spierkracht dan snel naar beneden. Dat wordt oefenen, oefenen en nog eens oefenen :-[ :P Op zich mag ik niet klagen. De Hernia pijn is weg en de wond die toch weer open gegaan was, groeit nu goed dicht :D
Laatst gewijzigd door Dian op do 15 jan 2015, 20:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3058546
ik ga gewoon een keer of 6 met ze lopen, niet zo'n lang stuk. Morgen moet ik naar de ha en daar tegenover is een veld. Dan loop ik daar een hele ronde en de jongens lopen dan los. Dat gaat heel goed. Ik loop dan zo'n 15 à20 minuten. Vanmiddag heb ik ook zo'n stuk gelopen. Maar ik moet wel pijnstillers gebruiken, anders kan ik nog geen 5 minuten lopen :P
Door Ike
#3058559
Ja, dat heb ik ook een aantal keer ervaren Dian, dat je spierkracht heel snel afneemt  :-X
maar wat super dat je nu 6x n rondje loopt toch!  :thumbsupup:
Ik duim mee voor een verder en vlot herstel hoor  ;)
Door Ruisje
#3058571
Beter tig keer een klein stukje, dan één keer te ver! Rustig opbouwen, Dian, en wij duimen mee voor verder herstel en spierkracht! :duimen: :-*

ps: Tot de bbq heb je nog even tijd. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Dian
#3058629
monster schreef: Heb je ook fysiotherapie?Ik heb veel krachttraining gedaan, na de 2 nieuwe knieën. Dat heeft fantastisch gewerkt.
maandag is de fysiotherapeut hier aan huis geweest. Vanaf volgende week gaan we 2x in de week starten met fysio. Ook heeft de ha gevraagd aan de fysio of hij mijn benen wil masseren. Ik heb daar zo'n vreselijke pijn in. Ik slik me ongans aan verschillende pijnstillers om te kunnen lopen. Dat kon ik niet meer, Nu proberen met pijnstillers kracht op te bouwen en dan de pijnstillers af te bouwen. t'zal wel weer een lang traject worden ben ik bang :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door