Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3058290
Ik vind het een leuk ding! Lijkt me wel leuk om wat spannenders te kunnen maken dan gedroogd vlees. Tequila van mij is totaal niet voergericht en hij vindt gedroogd vlees maar zó zó, hij werkt tien keer harder voor een balletje. Alleen is hij zo allergisch als het maar kan, dus kan ik hem niets anders geven en het lijkt me onmogelijk om koekjes te bakken zonder meel....
#3058292
Laura2004 schreef: Ik vind het een leuk ding! Lijkt me wel leuk om wat spannenders te kunnen maken dan gedroogd vlees. Tequila van mij is totaal niet voergericht en hij vindt gedroogd vlees maar zó zó, hij werkt tien keer harder voor een balletje. Alleen is hij zo allergisch als het maar kan, dus kan ik hem niets anders geven en het lijkt me onmogelijk om koekjes te bakken zonder meel....
Ik vind 'm ook stikgeinig! :biggrin2:  Je zou eventueel amandelmeel of ander notenmeel kunnen nemen? Is ook makkelijk zelf te maken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door