Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3058186
Voor onze Django  ;)
Omdat ik veel moeite moet doen om Music wat te laten eten,stop ik Django meerdere malen per dag in de bench. Terwijl hij daar gewoonlijk nooit in hoeft.
Maar het kereltje is verzot op eten en veroorzaakt bij zijn slecht etende maatje een hoop onrust.
Dus Music iets extra lekkers ( ieder hapje is er 1) en hop Django achter slot en grendel.
Hij snapt er geen jota van!  :-*
Door inge58
#3058253
Inge en Bono schreef: Ach arme Django; dikke knuffel voor jou!  :-*

Gaat het eten weer zo moeilijk?  :-\ Had je nog een bloedonderzoek gedaan?
Ja uitgebreid bloedonderzoek laten doen,tot nu toe alle waarden goed behalve de alvleesklier.
Daar krijg ik waarschijnlijk vandaag uitslag van. Alles wijst op onstoken alvleesklier!
Door Lil
#3058281
Fenixjuh schreef: Hier wordt gewoon geroepen dat dat lekker veilig en rustig is  :biggrin2:

Sterkte Django!!
Ja, de bench is niet het probleem maar niets te eten krijgen terwijl de ander dat wel krijgt is toch echt wel heeeeeeeeeeel erg vinden ze hier  ;)
inge58 schreef: Ja uitgebreid bloedonderzoek laten doen,tot nu toe alle waarden goed behalve de alvleesklier.
Daar krijg ik waarschijnlijk vandaag uitslag van. Alles wijst op onstoken alvleesklier!
Oei dat is niet best, sterkte en succes.
Gebruikersavatar
Door Inge en Bono
#3058284
inge58 schreef: Ja uitgebreid bloedonderzoek laten doen,tot nu toe alle waarden goed behalve de alvleesklier.
Daar krijg ik waarschijnlijk vandaag uitslag van. Alles wijst op onstoken alvleesklier!
Duimen draaien!  :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door