Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3057965
Joep loopt inmiddels een minuut of 40 mee. Niet aan één stuk, tussendoor een keer of 2 een eindje in de buggy, maar het gaat goed. Zwabbert er nog lustig op los, maar valt bijna niet meer. Kan staand beginnen te lopen en als hij stil heeft gestaan ook weer, zonder te vallen, verder lopen. Als hij in de buggy zit en hij ruikt of ziet wat interessants, moeten we oppassen want meneertje kan er ook uitspringen inmiddels. Gelukkig is hij redelijk gehoorzaam, dus dat gaat niet mis.

Graven kan hij ook weer staand, waarvan akte:



Alleen als hij zich te druk maakt, wil het nog weleens gebeuren dat ie op zijn kont valt en achteruit schuift. In dit filmpje dus pardoes in een kuil vol water. Maar Joep zou Joep niet zijn als hem dat geen bal interesseert. Vies worden is nog steeds zijn lust en zijn leven.

Het laatste rondje kan hij helemaal zonder buggy alweer en dan hebben we het over 15/20 minuten over trottoir en door het gras. In sloten lopen gaat nog steeds geweldig, maar tegenwoordig klimt hij er ook weer zelf uit!

Er zit dus nog steeds verbetering in. Vorige week weer met hem naar Tannetje geweest en zij was heel tevreden over zijn vorderingen. Zijn buikspieren moeten weer sterker worden, die zijn verzwakt door het lopen in het karretje. Het is allemaal een kwestie van tijd. Tijdsbestek waarbinnen dit alles zal plaatsvinden heb ik losgelaten (gelukkig voor mezelf, ik werd er helemaal gallisch van en maakte mezelf de kop compleet gek). We gaan het zien en beleven.

Joeps leven is nog steeds een groot feest! Hij had behoorlijk last van jeuk, al een langere periode, maar dat heb ik ook onder controle weten te krijgen gelukkig!

Conclusie: het gaat goed!
Laatst gewijzigd door Pauline op di 27 jan 2015, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3057992
De gillende, krijsende, spugende en weet ik wat al niet meer teckel is Joris.... Joep maakt zich, verbaal, niet zo druk als het om graven gaat. Bewaken in huis kan Joep weer als de beste! Hier geen ongenode gasten, Joep blaft als een supergrote hond.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3057999
We zijn ook heel erg blij met de tot nu toe behaalde resultaten.

De aquatherapie wordt afgebouwd naar 1x in de week. Joep begint er een beetje met de pet na te gooien.... Sinds hij beter gaat lopen, lijkt het bijna alsof hij die therapie maar onzinnig vindt.... :-[ Hij wordt in ieder geval elke keer goed gemasseerd en we proberen hem toch 3x 10 minuten te laten lopen om zijn stabiliteit te blijven verbeteren.

We hebben zwemmen geprobeerd, maar zodra meneertje door heeft dat hij een zwemvestje om heeft en toch niet kan zinken (hij haat zwemmen) doet hij niet echt veel moeite om te zwemmen maar dobbert een beetje..... ::) Hij is soms slimmer dan goed voor hem (mij!!!) is.  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sher
#3058025
Joep vindt zijn leven prima zo, hij heeft geen idee dat hij verder zou kunnen opknappen. Hij leeft in het moment en haalt er uit wat er in zit. Ik denk dat je heel tevreden mag zijn over je hond en jezelf.  :-*
Door Ruisje
#3058058
Wat een heerlijk filmpje van 2 teckels die er lustig op los graven om wie er de meeste blub in zijn vacht krijgt! ;)

En uiteraard ben je hartstikke trots op Joep!!
Pauline schreef: We zijn ook heel erg blij met de tot nu toe behaalde resultaten.

De aquatherapie wordt afgebouwd naar 1x in de week. Joep begint er een beetje met de pet na te gooien.... Sinds hij beter gaat lopen, lijkt het bijna alsof hij die therapie maar onzinnig vindt.... :-[ Hij wordt in ieder geval elke keer goed gemasseerd en we proberen hem toch 3x 10 minuten te laten lopen om zijn stabiliteit te blijven verbeteren.

We hebben zwemmen geprobeerd, maar zodra meneertje door heeft dat hij een zwemvestje om heeft en toch niet kan zinken (hij haat zwemmen) doet hij niet echt veel moeite om te zwemmen maar dobbert een beetje..... ::) Hij is soms slimmer dan goed voor hem (mij!!!) is.  :biggrin2:
Het blijft natuurlijk een eigenwijze teckel. ;)
#DikkeKnuffel voor je ventje! :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door