Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Nadia
#3057578
;D bij sommige stukken vind ik het wel een verrassend leuk effect hebben. Op het aanrecht "het heeft wel wat". Maar het lijkt me niet praktisch.
Misschien goedkoop restpartij tegels en tegelzetter als man? ;D
Door Nadia
#3057586
Angelique schreef: Makkelijk schoonmaken...hogedrukspuit erdoor...klaar  :biggrin2:
En dan elke maand alles opnieuw voegen.
Op het aanrecht enzo lijkt het me smerig met alle voegen.
Gebruikersavatar
Door Kallista
#3057593
Ik vind het anders een heel mooi huis op een prachtige locatie EN praktisch schoonmaken natuurlijk  :biggrin2:
Keuken zou ik geen moeite mee hebben, badkamer ook niet.

Tegels ipv behang op de slaapkamers...ok...ietwat vreemd  ???

Ach, en die tafels en bureau....ach...gelukkig wordt de inventaris meestal niet mee verkocht met een woning  ;D

Tegeltjes zullen wel in de aanbieding geweest zijn...lol.
Door - pien -
#3057594
Nadia schreef: En dan elke maand alles opnieuw voegen.
Op het aanrecht enzo lijkt het me smerig met alle voegen.
Of ze koken nooit  ;D
Ik vind het er niet écht uitzien als een keuken, op de spoelbak en kookplaat na....

Van de slaapkamer zijn de wanden ook betegeld, holymoly  :o
Ik hoor de echo gewoon overal  :-X
Door smulpaap
#3057604
Angelique schreef: Nee, maar compleet beteglede tafels en slaapkamers zijn toch op z'n minst opmerkelijk  :biggrin2:
Er gebeuren misschien wel opmerkelijke dingen in dat huis  :biggrin2:
Door Nynke
#3057613
Ik vind de buitenkant van het huis wel mooi, maar de binnenkant vreselijk. Je zal maar niet van dammen of schaken houden  :biggrin2: Het lijkt me ook heel kil  :-\ :-\
#3057623
Oeh lilluk!!! Maar smaken verschillen. Als je er doorheen kijkt is het wel een leuk huis. Het lijkt me meer een vakantiewoning (voor mensen met geld, dat dat wel ;-) ), inderdaad geen uitgebreide keuken. De bedden zijn ook wat apart geplaatst, zo middenin het bos lijkt het mij niet prettig slapen met al die ramen  :biggrin2:.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door