Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3054465
Nu ik een tipje van de sluier van het BARFen heb geprobeerd wil ik toch (in ieder geval tijdelijk) terug gaan naar KVV. Het is ontzettend lastig om voor een groeiende hond te portioneren ben ik wel achter gekomen. Ook is het overzicht in de vriezer compleet weg. Ik moet dit eerst beter uitvogelen voordat ik weer aan BARF begin. Nu doet alleen het volgende probleem zich voor, in Overijssel kan je vrijwel nergens iets bestellen lijkt het? :o  :-\

Ik bestelde hiervoor bij Caroba maar die schijnen een soort van failliet te zijn aldus Natural Paws. Wat tevens mijn 2e opties was maar die bezorgen helemaal niet in Overijssel ???. Overige zaken die ik heb kunnen vinden hebben weinig keuze aan merken etc. Een lijstje van de dingen die ik voerde;
Tinlo BARFmenu Kip
Tinlo BARFmenu Hert
Tinlo BARFmenu Lam
Alaska Fazant
Caroba vleesmix rund (deze vervalt dan dus sowieso)
TamRo - Eend-mix

Nou maakt het me weinig uit als er een merk gewisseld wordt maar ik vind het toch wel fijn als er wat meer merken afgewisseld kunnen worden. Heeft iemand de gouden tip om aan KVV te geraken hier?
#3054475
Caroba bestaat inderdaad nog, maar als een kvv-voerder bent die veel wil wisselen tussen merken en diersoorten, dan heb je er niks meer aan...
De soorten kvv die ze nog hebben, zijn vooral variaties met of rund, of kip, of eend, of een combinatie er van. En je moet elke soort per 10 kilo bestellen.

Ik heb er vorige week een topic over geopend http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,126532.msg3052652.html#top misschien heb je daar iets aan?
Gelukkig Dier heeft een groot aanbod en bezorgen volgens mij ook in Overijssel. Je kunt daar ook Degomeat bestellen. Ik ga dat zeker doen, zodat ik het eerst een paar soorten kan proberen voordat ik één hele lading Degomeat in huis haal en het straks niet bevalt.
#3054782
Bedankt voor alle reacties. Ik ga eens contact zoeken met de shop in Hengelo of ik daar zo binnen kan wandelen om vlees te halen. Anders wordt het gelukkig dier maar die leveren pas einde van de maand weer in deze regio.

Het schijnt dat Caroba veel investeringen heeft gedaan die het zich niet hebben geloond waardoor de fabrikanten zich hebben terug getrokken (niet betalen). Dat verklaart hun nu geringe assortiment. Maar goed, dit komt uit de mond van een soort van concurrent om het maar zo te noemen dus hoe waarheidsgetrouw dit is :P
#3056921
ik bestel bij oervoer.nl Wordt door heel nederland bezorgt via de post. dit gaat perfect! (ze zijn wel wat duurder, maar t is biologisch en daar ging mijn voorkeur ook naar uit)
Ook bestel ik trouwens bij versvoer.nl ook perfect! wordt ook door heel nederland bezorgt.
Laatst gewijzigd door LottJess op zo 18 jan 2015, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
#3057153
caroba is niet gestopt.. ze hebben alleen nog maar eigen merk vlees en je moet 100 euro of meer bestellen om het nog gratis bezorgd te krijgen.. jammer hoor.. Ik bestelde daar graag.. was altijd op tijd.. en kwaliteit was ook prima..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door