Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Esther Q
#3056607
Ik heb een foto. Ik wil de helft van die foto half transparant maken. Hoe doe ik dat? De hele foto transparant maken lukt met het lagen venster en daar de dekking verlagen. Maar, het lukt niet om een deel van de foto te selecteren en daarvan dan de dekking te verlagen, hij pakt steeds de hele foto. Weet iemand de oplossing?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3056617
Ja wel, foto kopiëren, één geheel transparant maken, andere door midden knippen en over de geheel transparante leggen.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3056618
Ik heb geen idee waar je het over hebt  ;D maar kun je het niet gewoon oplossen met knippen en plakken? Dus hele foto transparant en het stuk wat je niet transparant wilt gewoon uit het origineel knippen en bij de transparante foto er weer overheen plakken?Of zeg ik nu iets heel doms? :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3056620
Irta schreef: Ik heb geen idee waar je het over hebt  ;D maar kun je het niet gewoon oplossen met knippen en plakken? Dus hele foto transparant en het stuk wat je niet transparant wilt gewoon uit het origineel knippen en bij de transparante foto er weer overheen plakken?Of zeg ik nu iets heel doms? :biggrin2:
Dan zeg ik ook iets heel doms, ik zeg namelijk hetzelfde.  ;D
Gebruikersavatar
Door Irta
#3056627
Pauline schreef: Dan zeg ik ook iets heel doms, ik zeg namelijk hetzelfde.  ;D
Och ja, ik zie het... Op een of andere manier krijg ik niet altijd melding van geplaatste berichten... :-\
Door Esther Q
#3056630
Pauline schreef: Ja dat werkt prima, lukt het je niet dan doe ik het wel voor je.  :-*

Afbeelding
Oh, wil je dat doen? Ik breek hier bijna het huis af van frustratie :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door