Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Hope
#3056565
Altijd doen!
Je weet het maar nooit, stel dat hij een keer ontsnapt of zo.

Niet vergeten je chip ook te registreren.
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3056576
hannabelgje schreef: Dan zal ik hem bij zijn castratie laten chippen.
Ik zou het zsm doen, nu is hij klein genoeg om door de kleinste hoekjes en gaatjes te ontsnappen.
Door Lil
#3056594
Mijn verstand zegt ja, mijn gevoel zegt nee.

Scooby had zo extreem veel last van haar chip lichamelijk dat we die hebben moeten verwijderen. Continu ontsteking en eentje kwam weer terug eruit (via een andere route  :-X) Whiskey heb ik nooit durven chippen en zij komt dus buiten  :-\
Waarschijnlijk heb ik gewoon pech gehad bij deze zeer ziekelijke kat maar chippen vind ik dus niet zo onschuldig als men altijd roept. Beestje was daar zo ziek van.  :'( Haar lichaam accepteerde het blijkbaar niet dat vreemde ding.
Door hannabelgje
#3056596
Lil schreef: Mijn verstand zegt ja, mijn gevoel zegt nee.

Scooby had zo extreem veel last van haar chip lichamelijk dat we die hebben moeten verwijderen. Continu ontsteking en eentje kwam weer terug eruit (via een andere route  :-X) Whiskey heb ik nooit durven chippen en zij komt dus buiten  :-\
Waarschijnlijk heb ik gewoon pech gehad bij deze zeer ziekelijke kat maar chippen vind ik dus niet zo onschuldig als men altijd roept. Beestje was daar zo ziek van.  :'( Haar lichaam accepteerde het blijkbaar niet dat vreemde ding.
Daar heb je ook een punt.
Door Lil
#3056599
hannabelgje schreef: Daar heb je ook een punt.
VAn de andere kant alle honden zijn al jaaaaaaaaaaren verplicht gechipt en die hebben nooit enige klacht gehad.
Gebruikersavatar
Door Kaio
#3056605
Tja als ik een kat vind laat ik controleren op chip. Werd wel hard uitgelachen in belgie toen ik dat wilde.  :-[ Maar mocht toch komen, maar maak je maar geen illusies mevrouw, die heeft echt geen chip, net zoals bijna alle katten hier. Had ie dus ook niet
Door hannabelgje
#3056609
Het chippen van honden en katten is hier in Be wel verplicht. Ik laat het wel doen bij zijn castratie. Over een maandje ofzo. Voorlopig gaat hij toch nog niet de kattenren in.
Door Samjo
#3056616
Niet gechipt dat valt mij dan toch weer tegen van deze fokster.

Ik chipte mijn kittens al begin jaren 2000 want dan kon het nr. nog mooi mee op de stamboom zo dat er nooit mee gesjoemeld kon worden. Ik zou het zeker laten doen stel dat er ooit iets gebeurd waardoor hij weg raakt dan kan jij altijd bewijzen dat het jouw kat is.
Gebruikersavatar
Door Irta
#3056623
Kaio schreef: Tja als ik een kat vind laat ik controleren op chip. Werd wel hard uitgelachen in belgie toen ik dat wilde.  :-[ Maar mocht toch komen, maar maak je maar geen illusies mevrouw, die heeft echt geen chip, net zoals bijna alle katten hier. Had ie dus ook niet
Hier een paar jaar geleden een perzische golden kat gevonden, zwierf al een hele tijd bij mijn broertje rond huis, zag er niet uit! Maar leek mij dat die wel een baasje moest hebben gehad. Dus meegenomen naar de DA, maar nee, de kat had echt geen chip... Kon het me bijna al niet voorstellen, maar ja, de DA had toch gecontroleerd... Afijn, niet opgegeven en verder gezocht naar een evt eigenaar. Uiteindelijk ook gevonden, en wat bleek? Kat was dus wel degelijk gechipt :-X
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door