Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Antonia
#3056024
hannabelgje schreef: Jip is al langer ziek. Ik vind het heel moeilijk om te bepalen wanneer het genoeg is geweest. Het ene moment denk ik dat hij er aan toe is en het volgende moment steelt hij heftig grommend Wasabi zijn eten. Ik weet het echt niet meer.
Waar trekken jullie de grens?
Ik denk dat die grens voor ieder mens en voor ieder dier verschillend is. Voor mij is belangrijk dat een dier een perspectief op verbetering heeft, geen pijn lijdt en een dierwaardig bestaan heeft. Onder dierwaardig versta ik een leven dat bij een dier past. Als dat er allemaal niet meer is dan komt het moment van loslaten in zicht. Mijn ervaring is dat je het dier het wel aangeeft als het zover is. En daar voeg ik aan toe: liever een week te vroeg dan een dag te laat.
Ik wens jullie samen nog mooie momenten samen en een waardig afscheid.
Door BusKay
#3056090
hannabelgje schreef: Had hij gisteren zo'n goede dag, vandaag is hij ook nog verkouden. Vies oogje en vieze neus. Arm ding.
Wij hadden het met Azor ook ineens een hele goede dag vlak voor het einde.. vreemd is dat, alsof ze er iets mee willen zeggen...
Daarna hoefde het ook niet meer...

Sterkte voor morgen...
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3056138
hannabelgje schreef: Net zijn grafje gegraven in de tuin. Morgen is het daar al te donker voor. Mijn schoonzusje en mijn nichtjes komen vanavond nog even afscheid van hem nemen.
Veel sterkte met het laatste stapje van afscheid nemen  :bigarmhug:
#3056237
Hmmm baas maar even een berichtje gestuurd of ik morgen vrij kan zijn ipv vrijdag. Jip heeft het nu ook wat benauwd. Maar niet wachten tot morgenavond als dat niet hoeft. Gek dat het nu ineens zo snel gaat terwijl het gisteren zo goed ging.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door