Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Borke
#3055470
hannabelgje schreef: Hij heeft vannacht fijn op bed geslapen. Alsof hij het weet.
:-*
Wij hadden ooit een huiskat van 16 jaar, bij ons gekomen toen hij 6 maanden was, onze tweede kat ooit en de eerste die wij lieten inslapen.
Op vrijdag had ik de DA besteld aan huis voor maandagochtend.

Piepie, zo heette hij, lag alleen maar verstopt in een hoekje en wilde niet eten, zonderde zich af van de rest. Ik had de DA gebeld, ik was alleen thuis en heb toen een tijd keihard zitten huilen.
Komt Piepie opeens de trap aflopen, net alsof hij het wist.
Opeens was hij weer meer beneden en zichtbaar.
Het hele weekend hebben we hem kattensnoepjes gevoerd, dat was het enige wat hij at.

Dan sluipt dus de twijfel er in, heb ik nou wel de goede beslissing genomen...
Na het inslapen maandag heeft de DA voor ons een eenvoudige sectie verricht en die zei dat hij vol met tumoren zat... we hadden een goede beslissing genomen. Een jaar eerder was hij daar al aan geopereerd.

Wat ik maar wil zeggen, het was een raar weekend dat laatst weekend, maar het was fijn om nog oprecht van hem te genieten. Het is alweer 20 jaar geleden, maar ik weet het nog als de dag van gisteren.

Vanuit mijn herinnering aan ons laatste weekend met Piepie is mijn wens voor jou: Fijn weekend samen!
Door Fynn
#3055932
Ik heb meegelezen omdat wij ook een beetje met zo'n dilemma worstelen.
Het is zo moeilijk de stap te nemen maar je doet dit uit liefde voor je dier.
Vandaag nog veel knuffelen en de momente opslaan in je hart.
Veel sterkte voor morgen.

Gr Rian,Ijuba,Fynn,Asani en Sies
Gebruikersavatar
Door Radja
#3055979
hannabelgje schreef: Had hij gisteren zo'n goede dag, vandaag is hij ook nog verkouden. Vies oogje en vieze neus. Arm ding.

Ach gussie arme Jip!

Heel veel sterkte voor morgen :'( de dag die er veel te snel aankomt :'( :-*
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door