Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

#3053644
Vrijdag 20 februari kan Tannetje naar Kaatsheuvel komen om te titeren. Er moeten dan wel minimaal 6 aanmeldingen zijn, anders gaat het niet door.
Wie heeft interesse?

Het zal ergens rond de klok van 14:00 of 15:00 uur zijn, afhankelijk van het aantal honden en de voorkeuren.

Deze titer-sessie gaat niet door

Omdat Harrie Atopie heeft, hebben we besloten in overleg met Tannetje om hem niet meer te enten. Hij is als pup geënt en dat zou voldoende moeten zijn. Titeren zou voor ons daarom alleen zin hebben voor als hij naar een pension, hondenshow of hondenschool zou gaan die inentingen verlangen. Dit is voor hem echter niet aan de orde, dus dan gaat het voor ons over.

Sorry @*Remy*, ik hoop dat je een andere mogelijkheid vindt om te laten titeren.
(Bij zo weinig animo zou het helaas sowieso niet zijn doorgegaan.)
Laatst gewijzigd door doranto op zo 25 jan 2015, 09:47, 1 keer totaal gewijzigd.
#3053964
Suzanne schreef: oh!
Wat zijn de kosten?
Is het mogelijk om direct te laten enten dat wat nodig zou zijn?

Suzanne
Ik denk dat direct enten geen probleem zal zijn.
De kosten weet ik zo niet. Misschien staat het ergens op haar site? Ze zal zelf misschien wel in dit topic reageren, anders kan ik het altijd vragen.
#3054785
Annemarie Rijnveld schreef: @Doranto, sorry maar voor mij gaat het over...Ik heb net van Willy doorgekregen dat er ook getiterd gaat worden in Oud Gastel en dat is voor mij een stuk dichterbij....Sorry!
Maakt niet uit hoor. Groot gelijk, zou ik ook doen als het dichterbij is. ;)
#3055731
Graag wil ik 1 hond aanmelden (mishandelde hond, die zeer bang is voor mensen - absoluut niet agressief).

Ps in 2014 kostte de titerbepaling (gedaan door Tannetje) 36.-, exclusief enten (wat ze aansluitend deed, indien nodig)
 Terug naar “Vaccinatie/Parasieten/Wormen”

Barfplaats wordt gesponsord door