Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door JoseW
#3054870
Ze zijn kleiner en zachter. Iva vindt ze heerlijk!
Ik voer het niet structureel als vleesbot, maar af en toe een of een  paar.....

Gr Jose
Gebruikersavatar
Door Hope
#3054899
siempie73 schreef: Bij mijn honden (border collies) gaat dat in 1 hap naar binnen!!

doenwedusniemeerhe
Hier ging het hap - kots - hap slik weg.  :-X
Gebruikersavatar
Door Nathalie van H
#3054983
Is het wel als botvlees te berekenen?
Waarom ik hiervoor zou willen kiezen is, omdat Senna met een runderstrot erg lang bezig is. Uiteraard top, maar het komt niet altijd even goed uit. Daarom dacht ik dit eens uit te proberen, als het wat sneller op moet  ;).

Nog andere ideeën of tips als vervanger?
Gebruikersavatar
Door Hope
#3055045
Nathalie van H schreef: Is het wel als botvlees te berekenen?
Waarom ik hiervoor zou willen kiezen is, omdat Senna met een runderstrot erg lang bezig is. Uiteraard top, maar het komt niet altijd even goed uit. Daarom dacht ik dit eens uit te proberen, als het wat sneller op moet  ;).

Nog andere ideeën of tips als vervanger?
Ik rekende het als vleesbot. Dat bleek niet zo'n goed idee, de ontlasting was pap.
Later gaf ik het als extra.
Door smulpaap
#3055488
Ik reken het hier altijd als extra
Dus niet als vleesbot
Ik zou wel even opletten t.av het menu als je een strotje geeft , anders heb je kans dat je hond aan de slinger raakt
Door miik
#3055697
Een snellere maaltijd is het wel... hier wordt het door de border collies ook in 1x naar binnen geslikt, met vaak half stikken tot gevolg. Dus ik geef het liever ook niet meer, of ik knip ze doormidden, maar dat is een flinke klus...
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door