Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3055462
Helaas is het Biosilk product wat ik via mijn vorige kapper kocht uit de handel genomen.
Wie weet een goed ander product?

Mijn haar is kort geknipt, stijler dan stijl, platter dan plat.
Ik douche mij dagelijks en was dan ook mijn haar.
Met een styling product spray/boetseer ik er dan wat volume in en verder laat ik het gewoon aan de lucht drogen.
Soms ga ik direct na het douchen met muts of regenpet op Sofi uitlaten, niet handig want dat duwt alles weer plat.

Wie tipt mij een goed product, ik zoek iets wat ik met een pompflesje op mijn haar kan sprayen.
Geen mousse, daar kan ik niet mee overweg, ik wil graag sprayen.
Ik heb een gevoelige huid, dus liefst zo hypoallergeen mogelijk.

Bestellen via internet is prima en liever iets wat goed is dan iets wat goedkoop is.

Ik zit al de hele tijd vruchteloos te surfen, waarop Leo zegt: heb je het al op BP gevraagd  ;D
#3055543
koekje schreef: Wat is er mis met plat haar? Ik borstel en trek mn haar strak aan om het platter te krijgen.
Koekje wij moeten ons haar kruisen, dan hebben wij ideaal haar.
Plat haar is prima, maar volledig zonder enig volume (zoals het bij mij van nature is) vind ik het niet mooi.

Mijn haar is in een stekeltjes kapsel geknipt (dat is dus niet gemillimeterd, het is in lengtes tot 5-7 cm geknipt) en als het glad en sluik volledig strak en plat om mijn hoofd heen ligt, dat vind ik niet leuk.
Dan oogt het alsof ik heel weinig haar heb, terwijl ik veel, maar dun en slap/futloos haar heb.
#3055545
K&D schreef: Wat is er mis met krullen? Ik heb om een beetje volume te krijgen heb ik af en toe kunstkrul nodig. :P

nog ff wat voorraad inslaan als het hier nog bij staat?
https://www.knipengoshop.nl/merken/biosilk.html
Bedankt voor de tip, maar daar had ik al gezocht en "mijn" product wordt niet meer gemaakt en is ook daar niet meer te koop. Ik heb me daar al suf op gegoogled  :)

Permanent werkt bij mij niet helaas, het pakt veel te snel te sterk en mijn huid reageert niet fijn op die vloeistoffen. Vandaar mijn korte kapsel, waarbij ik het met weinig werk in model kan kneden mits ik het juiste stylingproduct heb, met een sterke fixatie  8)

@ Lianneke - bedankt voor die link, maar helaas zit er volgens de specificatie parfum in.
#3055993
N.a.v. de link van Martine heb ik een proefbestelling besteld, wel zo fijn gezien de prijzen!

Pauline, ik weet niet hoe vaak jullie naar Duitsland gaan, maar als het zou lukken om er in januari een mee te brengen, dan zou dat fijn zijn.
Ik pb je dan wel even, want we zijn in februari in het oosten van het land.

Iedereen verder reuze bedankt voor alle interessante links, daar zoek ik nog even verder, totdat ik iets goeds heb gevonden. Eerst die proefverpakking en evt dat product van Nadia proberen.

Handig toch die BP bladwijzers, waarbij je gemakkelijk al deze info toegankelijk houdt  8)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door