Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door dinky89
#3055046
Ik was in de veronderstelling dat Dinky niet te verleiden was tot spelen. Al vaak pogingen gedaan maar nog niet met succes.
Hadden wel een speelhengel maar daar was ze bang voor.
Nu had ik de speelhengel Bird bij mijn bestelling op zooplus gekozen en dat blijkt een succes!
Kan haar nu dus nog mooi in beweging zetten voordat ze straks op en top verwend zal worden door mijn schoonmoeder  ;D

klik hier voor filmpje

Op het filmpje doet ze trouwens nog rustig, naarmate het langer duurt wordt ze steeds fanatieker maar het is lastig filmen met hengel in ene hand en camera in de andere  ;D
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3055436
Is het niet toevallig een grondjager? Liza wil alleen achter dingen aan jagen die over de grond gaan. Als het door de lucht vliegt, kijkt ze, slaat een keer en dat is het. De 2 katers hier vinden allebei wel leuk.
Gebruikersavatar
Door dinky89
#3055473
Mini's 3-tal schreef: Is het niet toevallig een grondjager? Liza wil alleen achter dingen aan jagen die over de grond gaan. Als het door de lucht vliegt, kijkt ze, slaat een keer en dat is het. De 2 katers hier vinden allebei wel leuk.
Beide doet ze wel.
Ze maakt tussendoor ook hoge sprongen om hem uit de lucht te pakken maar dat is moeilijker vastleggen met hengel in ene hand en camera in de andere hand ;-)
#3055497
Oh, als ze speelt lijkt ze wel erg op Cuzco.  :D
In haar normale gedrag (weet ik nog van vroeger op kattenforum  ;)) is ze helemaal een dametje en dat is Cuzco niet, maar zo in het spelen lijken die twee tijgers wel op elkaar.  :biggrin2:

Hier was de bird-hengel ook een groot succes. Zo'n groot succes dat hij welgeteld 1 keer gebruikt is.  Luis is gewoon een ontzettend goede jager, zeker in de lucht, en zot op veren.  Ik mag nog zo mijn best doen, maar binnen de 10 sec heeft hij hem uit de lucht gegritst , tussen zijn tanden gestopt en hij lostte niet.  Dus, al was ik heel voorzichtig en ging niet trekken, was er meteen toch al een veer uit...  >:(
Dat gaat zo met alle hengels trouwens, maar vb de catdancer kan ik wel gewoon nog terugkrijgen zonder dat hij meteen gesloopt is...  Al kan ik soms wel de hele kamer doorwandelen met een kat aan een leiband tussen zijn tanden...  ;D
Nee, dan is het leuker spelen met katten die hem wel vangen maar niet meteen in houdgreep hebben ook.  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door