Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3053923
Gister een mevrouw gesproken met twee mopsjes.
Ze vertelde dat de jongste helemaal niet in orde is,moe lusteloos,slecht eten.
Ze lijkt wel depressief zei de mevrouw.
Toen ik het hondje eens goed bekeek,begreep ik het wel.
Het arme dier had een abnormaal gedrongen snuitje,het neusje was niet meer dan een deuk,en het tongetje hing een flink eind uit het bekje omdat er geen plek was IN het bekje.
Waarom vinden mensen dat mooi en waarom wordt er zo gefokt?
Ik werd er echt verdrietig van....
Door Lil
#3054522
extreem triest. er zijn helaas wel meer honden met een leuk karakter met zeer ernstige gezondheid problemen, waardoor ik ze niet wil hebben. Maar het is voor de dieren in kwestie echt vreselijk.
Door Nynke
#3054848
*Lia* schreef: Verdrietig is nog heel zacht uitgedrukt. De rashond is de dupe van de mens.
Goed gezegd Lia !

Ik zag gisteren een hondje bij de DA, ook een mopsachtige :( :( :( 

Daarom zeg ik nog steeds dat er hier geen nieuwe cavalier komt, hoe geweldig ik ze ook vind :'( :'( :'(
Door Martine-Tom
#3054857
Afbeelding

en wat denk je van deze....dit moet een frans bulletje zijn, ik mis alleen een halve hond  :-\
Deze word ook nog aangemerkt als goed voor de fok.... :'(
Gebruikersavatar
Door nova
#3054863
Jeetje  :o , nog ff en hij heeft  een contra gewicht nodig  aan de achterkant.  :-\
Door ChantalKrijn
#3054866
Martine-Tom schreef: Afbeelding

en wat denk je van deze....dit moet een frans bulletje zijn, ik mis alleen een halve hond  :-\
Deze word ook nog aangemerkt als goed voor de fok.... :'(
He, herkenbaar plaatje  ;)
Van de zotte toch  :'(
Door Martine-Tom
#3055099
ChantalKrijn schreef: He, herkenbaar plaatje  ;)
Van de zotte toch  :'(
Ja heel bekend he  :biggrin2:

@nova, ja idd, dat zei ik ook al tegen Chantal, die moet volgens mij continu gewicht op zijn achterhand houden omdat ie anders omkiept, rennen zie ik hem ook niet echt doen en als ie gaat zwemmen zinkt ie volgens mij gelijk....
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door