Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door cj
#3053680
Zo'n debiel verhaal. Mijn keukenkraan lekte. Bloedirritant geluid en natuurlijk verspilling van water.
Vorige week is de kraan vervangen, maar kennelijk zit het nog in mijn hoofd. Ik loop nog steeds naar de keuken hiervoor, om er dan achter te komen dat er geen geluid is.
Vriendin van mij is verhuisd naar een vrijstaande woning, vanwege burenoverlast. Er was in haar vorige huis altijd overlast van muziek. Nog steeds draait ze haar eigen muziek weleens zachter, omdat ze denkt de bassen van de buren te horen....

Meer mensen hier last van, of moeten we in therapie?
Saskia
Gebruikersavatar
Door *Marga*
#3053683
Nee hoor.

Ik heb het als mijn kleindochter is geweest en zij wilde nog wel eens huilen s'nachts dat ik de volgende nacht haar steeds hoorde huilen terwijl ze niet eens in mijn huis was.
#3053691
koekje schreef: Is het ouderdom?

:sofa:  :biggrin2:
Ik ben 31 en heb het ook  :-\, ben ik nu vervroegd oud aan het worden?  :biggrin2: Ik hoor soms thuis de telefoon van het werk overgaan en dat soort dingen, of ik voel mijn telefoon trillen in mijn jaszak en dan is er helemaal geen bericht o.i.d. Heel apart hoe sommige dingen waarschijnlijk in je hersenen gesleten zitten.
Gebruikersavatar
Door Dian
#3053692
nee hoor, ik wil soms iets pakken wat er helemaal niet ligt, terwijl ik het wel voor mijn ogen zie :-[ :-\ :-X  ik schrik dan een soort wakker en merk dan dat ik met mijn hand iets probeer te pakken wat er niet is
Door eelke
#3054142
Ik zie alleen Poes Kees nog soms rondlopen.

Vorig jaar alleen een vreemde droom van hem gehad. Hij kwam op schoot en gaf een kopje. Het voelde en rook (en stonk uit zijn bek, gemengd met de geur van kattenbakkorrels) zo reëel, tot ik halverwege het kopje bedacht dat hij dood was, en toen werd ik huilend wakker.

Het brein is maar ingewikkeld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door