Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3053815
Wat eigenlijk een gezellige dag zou moeten zijn ( mijn verjaardag) vandaag wordt overschaduwd door onzekerheid... :-\
Zondag is meneer Ike gevallen, hoofdwond, pijnlijke schouder en borstkas, door de ambulance meegenomen en naar  het ziekenhuis, daar is na onderzoek zijn hoofdwond geplakt, ct scan van t hoofd, foto's van de schouder en borstkas, alles leek gelukkig heel en na een middagje eerste hulp ( met de nodige vreemde gebeurtenissen) waren we tegen zessen weer thuis.
Pijnstillers en rust, dan komt t weer goed, het kon erger aflopen toch?
Maandag ochtend werden we om half 9 gebeld, de chirurg, of we weer naar de eerste hulp wilde komen
want er was toch een breuk te zien bij de schouder (schouderdak), dus wij weer terug naar de SEH,
de foto's werden getoond en inderdaad, er zat een breuk  :(
Er is een sling aangemeten en nu dus rust.
De tweede mededeling die de chirurg gaf was wat verontrustender, er was op de foto van de borstkas te zien dat er op 1 long een plekje zit wat er niet hoort  :(
Dus gelijk alles in t werk gesteld, bloedprikken, afspraken maken......
Aanstaande vrijdagmiddag is de ct scan (met contrastvloeistof), voor t zelfde geld is het niets ernstigs maar ik begin toch wel een beetje de zenuwen te krijgen onderhand  :-[ ( heb de afgelopen jaren te veel mensen rondom me heen verloren door dit soort nare dingen)
We kunnen wel wat duimen gebruiken geloof ik  :-[ (klaagmodusuit)
Laatst gewijzigd door Ike op di 13 jan 2015, 09:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Ike
#3053829
Dank jullie voor t duimen alvast!  :-*
Ja ik word er inderdaad onzeker van  :(
De afgelopen dagen gingen wel maar de zenuwen nemen toe  :-\
We gaan straks toch maar even een hapje eten ergens en van t weekend maar "gewoon"
m'n verjaardag vieren, de uitslag zal vrees ik nog wel een aantal dagen op zich laten wachten.....
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3053837
Hè, dat is zwaar ruk. Nu hoeft een plekje geen paniek te zijn (sprak hij uit zéér recente ervaring!), maar je slaapt er niet lekker op zolang er geen uitslag is.

Sterkte met alle zorgen! :bigarmhug:
Door Lizzy
#3053842
Ike schreef: Wat eigenlijk een gezellige dag zou moeten zijn ( mijn verjaardag) vandaag wordt overschaduwd door onzekerheid... :-\
Zondag is meneer Ike gevallen, hoofdwond, pijnlijke schouder en borstkas, door de ambulance meegenomen en naar  het ziekenhuis, daar is na onderzoek zijn hoofdwond geplakt, ct scan van t hoofd, foto's van de schouder en borstkas, alles leek gelukkig heel en na een middagje eerste hulp ( met de nodige vreemde gebeurtenissen) waren we tegen zessen weer thuis.
Pijnstillers en rust, dan komt t weer goed, het kon erger aflopen toch?
Maandag ochtend werden we om half 9 gebeld, de chirurg, of we weer naar de eerste hulp wilde komen
want er was toch een breuk te zien bij de schouder (schouderdak), dus wij weer terug naar de SEH,
de foto's werden getoond en inderdaad, er zat een breuk  :(
Er is een sling aangemeten en nu dus rust.
De tweede mededeling die de chirurg gaf was wat verontrustender, er was op de foto van de borstkas te zien dat er op 1 long een plekje zit wat er niet hoort  :(
Dus gelijk alles in t werk gesteld, bloedprikken, afspraken maken......
Aanstaande vrijdagmiddag is de ct scan (met contrastvloeistof), voor t zelfde geld is het niets ernstigs maar ik begin toch wel een beetje de zenuwen te krijgen onderhand  :-[ ( heb de afgelopen jaren te veel mensen rondom me heen verloren door dit soort nare dingen)
We kunnen wel wat duimen gebruiken geloof ik  :-[ (klaagmodusuit)
Oh potverdomme, dit is schrikken ja :(. Vlekjes zijn bleh. We gaan heeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat er niks aan de hand is. En dit is geen klagen hoor :-*

Het is nu natuurlijk te mal om je te feliciteren met je verjaardag. Maar ik doe het toch: ondanks alles gefeliciteerd met je geboortedag :-* :-* :-*!
Door M@rina
#3053867
Nou met zulke berichten mag je best ff klagen hoor, ik zou er ook niet gerust p zijn voor we een positief bericht kregen.
Sterkte komende spannende dagen en ik duim mee voor goed bericht.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door