Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door kiara
#3053566
Kan de border collie vereniging niks doen?
En wat triest voor Kees , maar er zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn
Succes en sterkte
Door Urs
#3053584
san :) schreef: volgens mij is er op facebook een pagina voor herplaatsingen bordercollies
Dat weet ik, maar hij kan hier niet blijven tot er iemand is die hem wil hebben. Beter voor hem is dat hij opgevangen wordt en goed gekeken word waar hij het beste past.
Door Urs
#3053606
Jantina schreef: Nou dat klinkt akelig  :-\.
Als hij per direct weg moet is een asiel toch de enige optie denk ik?
Nou een asiel is geen optie voor Kees, dat gaat hij niet trekken. En hij hoeft niet vandaag al weg maar het moet niet nog weken duren, er zijn al verschillende "lijntjes" uitgezet.
Door BlissSpirit
#3053627
Kun je wat meer over hem vertellen?
Zodat we een beetje weten wat je zoekt qua nieuw huis voor Kees.
Moeilijk altijd hoor, dit soort beslissingen.
Gebruikersavatar
Door Extreme
#3053629
Oh bah, wat rot te lezen, wat de reden ook is, het zal je zeker pijn doen deze oproep te moeten zetten.
Ik kan niets voor je betekenen, maar hoop dat er iemand van BP reageert waar Kees opgevangen kan worden.
Heel veel sterkte :bigarmhug: en ik ga hard duimen dat Kees op hele korte termijn een (tijdelijke) nieuwe plek/baasje mag vinden.
Gebruikersavatar
Door startouw
#3053640
ik weet niet waar je woont, maar in maastricht zit  Animals Faith. 
dat is een pension maar zij herplaatsen ook honden. en trainen ook evt. gedragsproblemen enz.
kleinschalig  en gaan echt op zoek wat past bij de hond.
Door **Jolanda**
#3053668
http://www.collie-in-nood.com/

Misschien kun je het via een border collie forum proberen?
startouw schreef: ik weet niet waar je woont, maar in maastricht zit  Animals Faith. 
dat is een pension maar zij herplaatsen ook honden. en trainen ook evt. gedragsproblemen enz.
kleinschalig  en gaan echt op zoek wat past bij de hond.
Daar zou ik mijn hond dus nooit naar toe brengen! Niet voor pension, niet voor GT en ook niet om mijn hond te herplaatsen.
Nog niet al kreeg ik er voor betaald!
Ik ken een aantal verhalen over deze opvang en die zijn zeker niet al te best.
Mijn persoonlijke ervaring met de eigenaresse zijn ook verre van goed te noemen. (mentaliteit, normen en waarden staan mij totaaaaaal niet aan)
Gebruikersavatar
Door kiara
#3053708
ben eigenlijk ook wel benieuwt wat er "mis"mee is dan kan ik misschien ook wat gerichter zoeken
Hoe is hij bv met andere dieren (kippen,paarden,honden) misschien dat ik dan tijdelijk iets weet
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door