Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3053452
Mini's 3-tal schreef: Dille Kamille? En anders Tupperware?
:( Ik hoopte op makkelijk te bereiken voor me zoals Xenos, Hema of zoiets....
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3053460
Ik heb me toentertijd ook suf gezocht. Uiteindelijk geslaagd bij een lokale winkel, niet dat je daar wat aan hebt.  :D
Maar het is idd best lastig.  :(

Oh, ik heb ook wel eens plastic zeefjes gezien bij een kampeerwinkel. Is er zoiets bij jullie in de buurt misschien?

Succes met zoeken.  :)
Door Ruisje
#3053481
Ik weet nog dat ik me toendertijd ook suf gezocht heb naar een kunststof zeef. Uiteindelijk eentje bij de kringloopwinkel gevonden. ;)
Door Lizzy
#3053524
Ik heb me ook een versuffing gezocht, toentertijd. En er eentje van iemand gekregen. Ik denk dat ik 'm met de verhuizing heb weggekieperd. Maar ik kijk vandaag of morgen ook wel even op onze oneindige zolder.
Door DJ_Doerak_Tucker
#3053583
-Annemarie- schreef: Ik heb me toentertijd ook suf gezocht. Uiteindelijk geslaagd bij een lokale winkel, niet dat je daar wat aan hebt.  :D
Maar het is idd best lastig.  :(

Oh, ik heb ook wel eens plastic zeefjes gezien bij een kampeerwinkel. Is er zoiets bij jullie in de buurt misschien?

Succes met zoeken.  :)
Bij Pauline zit er ook vast een lokale winkel!  ;D ;D ;D

Mijn moeder heeft ook gewoon een kunststof zeef, volgens mij destijds bij de Hema gehaald. Hmm, ik wist niet dat dat 'bijzonder' was.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door