Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door K&D
#3053136
Ow, heerlijk....de tegeltjes van onze vorige bruin/beige badkamer jaren 70 met bloemetjes staan er ook nog bij.. :biggrin2:
Er zitten wel ontzettend leuke tussen!
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3053152
Ja ik zie ook tegeltjes die wij vroeger hadden en ik vind heel veel van die retrotegeltjes geweldig. Ik zit zelf te denken aan zoiets voor onze keuken:

Afbeelding

Alleen hebben wij maar 3 hele rijen en 1 halve rij tegels tussen aanrecht en kastje, dus daar moeten we even creatief mee aan de slag. Gelukkig is de bevriende tegelzetter dolenthousiast! Hij houdt wel van anders en een uitdaging.

Mezelf kennende kan het ook zo maar helemaal anders worden..., maar kleurig wordt het wel.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3053161
Ik wil trouwens geen retrotegeltjes erbij tussen, maar gewoon allerlei kleurtjes (denk ik nu)..... Soms, soms heb ik diep respect voor Eddie. Die luistert, komt kijken als ik roep "Kijk eens", knikt, gaat mee en uiteindelijk komt alles altijd goed. :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3053203
Oh gruwels zeg, wat een feest van herkenning sommige motiefjes.  :-X ;D


Maar er zitten ook hele leuke tussen!  :)
Mooi idee, Pauline. Gaat vast super worden!
Door Ramses1
#3053222
Angelique schreef: Oh crisis, wat een krengen  :biggrin2:  Hier ligt ergens in de schuur nog een mal voor het maken van die tegels.

;D ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door