Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#3051797
Ik weet niet of het hier goed staat, misschien hoort het in de Bar...?

Ik bestelde eigenlijk altijd bij Caroba. Ivm hun nieuwe bedrijfsvoering staat er nu een mededeling op de site over nieuwe bezorgtarieven. Niet meer kosteloos boven 25 euro en meteen ook niet de goedkoopste als ik zo rondkijk. Boven 100 euro bestellen is voor mij met 2 relatief kleine hondjes niet altijd een optie. Dit samen met het hele beperkte aanbod dat er op dit moment is en het feit dat er niet echt duidelijk wordt aangegeven welk aanbod er nog bij zal komen, maakt dat ik toch eens rond ga kijken bij andere berzorgsites. Ik woon in de provincie Groningen, dus een aantal valt er sowieso al af...

Wat zijn de ervaringen met het gemalen vlees van Degomeat? Qua percentages (spier/bot/orgaan) lijken mij de enkelvoudige soorten compleet, mits je diersoorten afwisselt. Is dat een juiste conclusie?

Zijn er ervaringen met de geïsoleerde verzenddozen per post van versvoer.nl ? Gaat dat echt goed? En zijn er ervaringen met hun mixmenu's?

Heeft iemand nog goede ervaringen met andere leveranciers?
Laatst gewijzigd door Tobi Kooiker op zo 04 jan 2015, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#3051822
Je zou ook nog bij Herby kunnen kijken, die zitten in Wolvega en bezorgen ook.

De mixen van degomeat ken ik niet omdat ik barf voer. Degomeat is prima van service en bezorging. Als je zelf niet aan de 100 euro komt, kun je ook een oproepje in de verzamelgroep doen en samen bestellen. Degomeat verpakt dan de bestellingen allemaal apart, maar levert het op 1 bezorgadres en rekent dan alsnog geen vervoerskosten.
#3052005
Bedankt voor de reacties alvast.
Herby is een goede tip! Bezorgen is vanaf 100 euro, maar qua bezorgkosten overal is het wellicht het beste om daar sowieso maar aan te denken. Maar niet teveel van ons 'eigen' eten in de vriezer dus :) Ik zag dat ze in Wolvega zitten. Mijn zus woont in Steenwijk en dan kom ik er praktisch langs, ophaaltijden zijn alleen beperkt.

Oervoer heb ik ook even bekeken, maar dat vind ik allemaal behoorlijk aan de prijs eerlijk gezegd... Wel goed om te weten dat per post dus heel goed mogelijk is.

Iemand ervaring met Gelukkig Dier? Veel merken kvv zag ik daar en ik wissel graag af.
#3052111
Ja, dat zou kunnen... Maar ik woon in Oosterwijtwerd, dus dat is ook nog weer een eindje bij de stad Groningen vandaan. Ik weet niet of dat handig is?
In een bericht een poosje geleden heeft de gebruiker 'beginnertje' (in de stad Groningen) ook al aangegeven weleens samen te willen bestellen. Wellicht kunnen we dat eens combineren. Maar daarnaast ben ik wel van plan om ook opties voor het bij mij thuis bezorgen te hebben en te houden, anders ben je altijd van een ander afhankelijk.
#3052398
Ik heb nu voor het eerst degomeat en mijn honden die het op andere kvv's met 20% bot goed doen hebben er vrij harde poep van. Nu zit er in de meeste varianten van degomeat maar 10% orgaan en in de andere kvv merken is dat 15 of 20%. Ik ga orgaan dus wat kippenmaagjes halen, dan kan ik er per maaltijd wat maagjes bij doen.
#3052464
[quote="M@rina"]
Ik heb nu voor het eerst degomeat en mijn honden die het op andere kvv's met 20% bot goed doen hebben er vrij harde poep van. Nu zit er in de meeste varianten van degomeat maar 10% orgaan en in de andere kvv merken is dat 15 of 20%. Ik ga orgaan dus wat kippenmaagjes halen, dan kan ik er per maaltijd wat maagjes bij doen.
[/quote]

Dus wellicht is het niet handig om meteen een hele lading Degomeat in huis te halen... Al zijn mijn honden niet heel lastig op dit vlak. Ik wissel sowieso veel en blijft eigenlijk altijd zonder gevolgen :) Ik zag dat Gelukkig Dier ook Degomeat verkoopt, dus misschien moet ik daar eerst eens wat rollen om te proberen bestellen samen met de bekende merken...

Nogmaals bedankt allemaal, wat een nuttige info kun je hier toch krijgen :thumbsupup:
#3052652
Vandaag een mailtje van Gelukkig Dier gehad... ze bezorgen tot aan de gemeente Groningen en niet verder naar het noorden... helaas :(
Ik zal misschien tzt een oproep doen om eventueel samen te bestellen met iemand in de stad Groningen.

De Noordelijke barfers ken ik inmiddels... Tammenga ken ik ook, maar dat gaat per soort in zulke grote hoeveelheden... vind ik niet zo handig.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door