Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door renate1985
#3051762
Vanacht de halve nacht wakker gehouden omdat snoopy wilde spelen  ;D het is echt een draakje. Uiteindelijk was hij moe en dan gaat hij tegen mijn hals en kin liggen om in slaap te vallen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door renate1985 op ma 02 feb 2015, 07:29, 1 keer totaal gewijzigd.
#3051778
Sinds eergisteren avond is hij bij ons.
Hij is nu bijna 9 weken. Het is al best een flink mannetje, hij eet en drinkt heel goed. Hij is zachtjes met bijten en met nageltjes.
Totaal niet onder de indruk van de honden dus dat is ook heel fijn.

Kaine is een beetje bang van hem omdat dit het eerste katje is wat naar hem toe komt en kopjes geeft hahaha. De andere liepen weg en dan liep hij erachteraan en nu is het omgedraaid.

Uiteindelijk gaat het helemaal goedkomen tussen snoopy en de jongens.
#3051805
Ja hij is bijna negen weken.
Hij lijkt op de foto's kleiner als hij eigenlijk is. Hij past bij mij net niet meer op 2 handen.

Na 2 logeekittens is het wel leuk om een eigen katje weer te hebben. Je kan wel merken dat die ouder is als die van mijn ouders was want hij is een stuk zachter met zijn bekkie en nageltjes.
Hij eet en drinkt heel goed en is goed levendig. Lekker speels en ondeugend en goed op ontdekking uit. Ook heel sociaal naar de honden en naar de kat van mijn ouders.
#3051868
Onze lieve Japie is er helaas al een poos niet meer.
We hadden besloten om geen kat meer te nemen. Dat wordt echter wel heel moeilijk hoor als je zo'n droppie ziet pffff.  :smitten:
Denk dan ook dat er vast ooit toch wel weer een poezel zal komen...
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door