Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3051667
Ik maak heel graag foto's van mijn dieren, dus ik dacht, als ik toch wat actiever op dit forum wil worden (ik ben een lezer nu) kan ik net zo goed een aantal fotootjes plaatsen van Meneer Hachiko! Dus daar komen ze.

Meneer op vervoer:
Afbeelding

Op oudjaardag aan de wandeling:
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding



Ik bespaar jullie maar de rest van de foto's van de afgelopen 3 maanden dat ik hem als mijn maatje heb ;)
Heb veeeel foto's!

Voor diegene die het leuk vinden, meneer heeft ook een eigen blog/Tumblr.  ::) Hieronder de link.
http://princehachiko.tumblr.com/

Ik weet dat deze vraag gaat komen, dus ik beantwoord hem maar vast:
Meneer Hachiko is een LHW/Langhaar Whippet/Silken Windsprite (net welke naam je het leukste vind)
Hij is nu 5,5 maand jong!
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3051674
Sher schreef: Ik vind dat je een prachtige hond hebt.  8)
Hahaha, dankjewel! Ik vind dat natuurlijk ook, maar ik vind mijzelf geen goede maatstaaf :whistling:
Gebruikersavatar
Door doranto
#3051765
Echt een heel knap hondje en apart met die wat langere vacht! Persoonlijk vind ik het altijd heel erg mooi om te zien hoe gracieus zulke honden zich voortbewegen en hoe snel ze zijn  :D
Heb hier zelf een kruising whippet x nogiets. Die was dus echt niet bij te houden door de andere honden, al deden ze nóg zo hun best  ;D (Inmiddels is ze ouder en helaas niet meer zo heel erg goed ter been).
Gebruikersavatar
Door Akeyti
#3051791
Bedankt! Als ik nog eens wat heb zou ik vaker een fotootje plaatsen! ;D

Doranto schreef: Heb hier zelf een kruising whippet x nogiets. Die was dus echt niet bij te houden door de andere honden, al deden ze nóg zo hun best  ;D (Inmiddels is ze ouder en helaas niet meer zo heel erg goed ter been).
Ja honden doen zo vaak hun best kleine meneer bij te houden! Ik vind het altijd een voordeel, er lopen hier best veel bully-tankjes die niet snappen dat mijn jongen geen tankje is, maar door zijn bouw blijft hij ze altijd voor. Als de tankjes dan moet zijn kunnen ze rustig kennismaken en is kleine Hach nog lang niet moe ::)
Jammer dat ze nu niet zo goed ter been meer is, maar elk levens stadium heeft zijn charmes vind ik. Oude honden zijn ook geweldig (we hebben er ook 1 zitten) O0
Gebruikersavatar
Door doranto
#3051856
Akeyti schreef: Bedankt! Als ik nog eens wat heb zou ik vaker een fotootje plaatsen! ;D


Ja honden doen zo vaak hun best kleine meneer bij te houden! Ik vind het altijd een voordeel, er lopen hier best veel bully-tankjes die niet snappen dat mijn jongen geen tankje is, maar door zijn bouw blijft hij ze altijd voor. Als de tankjes dan moet zijn kunnen ze rustig kennismaken en is kleine Hach nog lang niet moe ::)
Jammer dat ze nu niet zo goed ter been meer is, maar elk levens stadium heeft zijn charmes vind ik. Oude honden zijn ook geweldig (we hebben er ook 1 zitten) O0
Daar ben ik het absoluut mee eens! Wij hopen dan ook nog heel lang van onze oude dame te mogen genieten!  ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door