Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Radja
#3051013
Is weer begonnen! Ik neem aan dat ik niet de enige op BP ben die kijkt ;)!

Dus wie kijkt er ook?
Gebruikersavatar
Door Radja
#3051028
Veel kijk plezier ;), leuke deelnemers,waanzinnig mooie omgeving,Sri Lanka, en verder..................!
Gebruikersavatar
Door Radja
#3051057
Je gaat anders kijken,meer kijken naar T-shirts,of graffity op de muren,enz tijdens de uitzending! Zoals gisteren, Chris Zeegers draagt een shirt met letters,waar toevallig ook een m,o en een l opstaat! Gehusseld in alamo........,maar toch 8)
Gebruikersavatar
Door Monique77
#3051130
1e gevoel ... Chris !!

Die was mij te lang weg bij de camera opdracht (hij was verkenner, yeah right !)

Maar laat ik volgende week toch maar met een open blik kijken, anders krijg ik al direct last van tunnelvisie  ::)
Gebruikersavatar
Door Radja
#3051169
Cathelijn schreef: Volgens familie is het Ajouad: je kunt zien dat hij een camera met zijn voet verschuift.
En de 2 vrijstellingen die Ajouad verkreeg ;), maar Chris en het "verkenner" zijn en dat met de verschoven camera's, maar ook zijn T-shirt,maar dat kan ook toeval zijn!
Gebruikersavatar
Door **Marjolijn**
#3051174
Radja schreef: Je gaat anders kijken,meer kijken naar T-shirts,of graffity op de muren,enz tijdens de uitzending! Zoals gisteren, Chris Zeegers draagt een shirt met letters,waar toevallig ook een m,o en een l opstaat! Gehusseld in alamo........,maar toch 8)
Ik zag het ook idd
Gebruikersavatar
Door Radja
#3051186
Op de wie is de mol app staat ook Ajouad op 1, daarna Chris en dan Viktor!! Had mijn lijstje kunnen zijn ;D

[quote="**Marjolijn**"]
Ik zag het ook idd
Door Simone V
#3051196
ik kijk ook!
ik denk Ajouad, maar zag ook toen Chris in beeld was C15 staan, dat was net iets te lang in beeld, dus is een aanwijzing.
Dus vooralsnog Ajouad en chris gedeelde mol  ;) je moet spreiden toch haha
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door