Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door charmed
#3050358
Nooit gedacht dat we dit ooit nog zouden meemaken. Wandelen met 4 shelties over het strand en in de duinen. Uren achter elkaar zonder lijntjes en luisteren alle 4. Fietsers, hardlopers, wandelaars en honden en dan zo maar na 1 roep terugkomen. Het is een droom die werkelijkheid is geworden. Ik sta er elke dag versteld van. Afbeeldingisabella had de laatste maal voor vertrek om 11 uur voor vertrek geplast, maar omdat ze moeilijk plast op nieuwe plaatsen. Moest ze even een schietgebedje doen, dat we snel weer naar huis gingen maar helaas

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Te moe om op te staan dan maar onder het kleedje

Afbeeldingook de kleine smurf uitgeteld

Afbeeldingen phoebe ook knock out van de lange wandelingen en spelen op het strand

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Afbeeldingde koningin wilde eigenlijk niet met de taxi, maar 8 tot 10 km is toch echt te ver

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeeldingtja dat tongetje
Laatst gewijzigd door charmed op wo 31 dec 2014, 22:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Door charmed
#3050675
We zitten er nog. De rennende,spelende en loslopende foto's staan op mijn andere camera. Die kan ik helaas nog niet laten zien. Het is echt genieten nu ze los kunnen lopen. Ze springen tegen niemand op. Komen direct terug als je roept. Een paar jaar terug ging Phoebe er nog vandoor in de bollenvelden en kwam niet terug. Stak een straat over en als je het nu ziet. Ik kan het nauwelijks geloven. Morgen even van het eiland af. Naar de neuroloog. Om 5 uur al opstaan. Dus ook maar een paar dagen bijgeboekt.
Door charmed
#3053098
Die dakkoffer is gisteravond laat thuis gekomen!  :-[ Even er een paar daagjes bij aangeplakt, is altijd zo akelig als je de dag voordat je vakantie is afgelopen van het eiland af moet, dus we konden het niet redden de auto te pakken en de afvaart op tijd te pakken. Dus maar 2 dagen langer gebleven.. was ook gezellig!
koekiesranch schreef: Dus de dakkoffer blijft nog even op vakantie??? ;D ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door