Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050767
Hij loopt als een dronkenman, commandeert als een keizer, laat zich in zijn buggy rijden als een koning, banjert door modder en blad om er vervolgens uit te zien als een "vies varken". Kortom.... Joep geniet nog altijd met volle teugen van het leven! Waarvan akte:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050770
En binnenkort gaat hij weer naar de trimster om er weer uit te zien als een knappe vent (in mijn optiek dan, ik houd van glad en strak gesoigneerd).  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door -Annemarie-
#3050793
Heerlijk! En wat een lekker koppie heeft hij toch.  :)

Hier is de regel: als het niet stinkt is het niet vies.  :biggrin2:
Door Lil
#3050820
Dag lekker ding! Jammer dat vrouwtje weer moet schelden over schoon en trimester. Zou ze het ooit gaan snappen?
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050826
Lil schreef: Dag lekker ding! Jammer dat vrouwtje weer moet schelden over schoon en trimester. Zou ze het ooit gaan snappen? Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Ik vrees van niet..... Vies is geen punt, harig wel..... ;D
Door Lil
#3050830
Pauline schreef: Ik vrees van niet..... Vies is geen punt, harig wel..... ;D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3050835
Maxi's 3-tal schreef: Joep is een lekker ding, een dikke kus op zijn neusje als hij weer schoon is. :biggrin2: :-*
Zal ik doen, ook als ie vies is maakt me niets uit!!! Ik ben wel zo blij dat ik hem nog om me heen heb en hem kan zoenen en aaien en me kan laten commanderen door hem!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door