Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3050523
Wij willen volgend jaar of dit jaar eigenlijk graag een keer in een huisje rond oud en nieuw. Wij zijn geen ervaren huisjes huurders (gaan liever kamperen  :D) en ik heb al wat rond gegoogeld en het een en ander gevonden maar hebben jullie nog tips?

Welk park is leuk, waar kan je fijn wandelen etc.

Het hoeft niet helemaal vuurwerkvrij te zijn als het er maar wel rustig is. Manu is bang voor vuurwerk maar wanneer er muziek hard aan staat en het niet te erg is is het wel te handelen.

Bij Landal heb ik al een paar huisjes gevonden o.a. Landal Reevalis maar kan daar dan weer niet zo snel terug zien of er honden welkom zijn  ???

Horsetelerie Rheezerveen ziet er ook leuk uit. Ligt als ik het goed lees tegen een bos aan.
#3050532
El_Kato schreef: Wij willen volgend jaar of dit jaar eigenlijk graag een keer in een huisje rond oud en nieuw. Wij zijn geen ervaren huisjes huurders (gaan liever kamperen  :D) en ik heb al wat rond gegoogeld en het een en ander gevonden maar hebben jullie nog tips?

Welk park is leuk, waar kan je fijn wandelen etc.

Het hoeft niet helemaal vuurwerkvrij te zijn als het er maar wel rustig is. Manu is bang voor vuurwerk maar wanneer er muziek hard aan staat en het niet te erg is is het wel te handelen.

Bij Landal heb ik al een paar huisjes gevonden o.a. Landal Reevalis maar kan daar dan weer niet zo snel terug zien of er honden welkom zijn  ???

Horsetelerie Rheezerveen ziet er ook leuk uit. Ligt als ik het goed lees tegen een bos aan.
De horsetellerie ligt toch aan de parallelweg van de N34?
#3050546
El_Kato schreef: Echt… eeeeh zag in een van de recensies dat het aan een bos ligt  ???  Hmmm daar moet ik nog even goed naar kijken dan hoewel de N34 me verder niet zoveel zegt  :)
Doorgaande weg van pakweg Ommen naar Assen. En dan net voor Hardenberg. Ik rij er regelmatig langs en moet elke keer weer lachen om de woordspeling.

Het ligt hier: klik
#3050628
Wij zitten voor de 2e keer in een huisje op Landal Coldenhove.  Bevalt uitstekend, je loopt van het park af zo de Veluwe op.
Dit jaar een luxe huisje gehuurd en alweer geboekt voor oudjaar 2015.
Pluto en Loesje zijn hier zo rustig dat het mij het geld meer dan waard is.
#3050650
Pluto schreef: Wij zitten voor de 2e keer in een huisje op Landal Coldenhove.  Bevalt uitstekend, je loopt van het park af zo de Veluwe op.
Dit jaar een luxe huisje gehuurd en alweer geboekt voor oudjaar 2015.
Pluto en Loesje zijn hier zo rustig dat het mij het geld meer dan waard is.
Ik ben daar in de winter geweest. Echt een heel erg mooi park!
#3050659
In Rheezerveen ben ik opgegroeid! Zo leuk om zo'n heel piepklein plaatsje dan hier terug te lezen  :D. De horsetellerie ligt tegenover het bos inderdaad. Geen losloop daar. Er wordt daar vlakbij op oudjaarsdag enorm geknald met carbid en het zal daar 's avonds (de jongelui daar kennende  ;)) niet stil zijn qua vuurwerk. Hoe graag ik het plekje ook zou aanbevelen, vuurwerkvrij is het niet.

Edit: Ja, het ligt aan de parallelweg van de N34, een drukke provinciale weg.
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op do 01 jan 2015, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
#3050681
Hmmm Rheezerveen valt dan af schiet niet op als er in de buurt heel veel vuurwerk is  :(

Bij Landal Coldenhove gekeken maar hummpfff wat een prijzen  :o. Wij gaan nooit in het hoofdseizoen op vakantie 750,- voor 5 nachten voor een basic huisje  :o

Hier wilden we in september naar toe maar toen belande ik in het ziekenhuis met een onstoken blinde darm. Denk dat ik hun eens ga bellen hoe het met vuurwerk gesteld is. Is denk ik wel weer het gebied waar veel met carbid gedaan word… dat ken ik niet zo goed van hier  :-\

http://www.plaggenhut.nl/%2212/9/fotoalbum.html?quot;
Laatst gewijzigd door El_Kato op do 01 jan 2015, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
#3050683
El_Kato schreef: Hmmm Rheezerveen valt dan af schiet niet op als er in de buurt heel veel vuurwerk is  :(

Bij Landal Coldenhove gekeken maar hummpfff wat een prijzen  :o. Wij gaan nooit in het hoofdseizoen op vakantie 750,- voor 5 nachten voor een basic huisje  :o

Hier wilden we in september naar toe maar toen belande ik in het ziekenhuis met een onstoken blinde darm. Denk dat ik hun eens ga bellen hoe het met vuurwerk gesteld is. Is denk ik wel weer het gebied waar veel met carbid gedaan word… dat ken ik niet zo goed van hier  :-\

http://www.plaggenhut.nl/%2212/9/fotoalbum.html?quot;
Wat een prijs! In laag seizoen 100 tot 150 euro voor die huisjes. Ze weten het wel in het seizoen...
#3050925
Misschien is dit wat: frieslandverhuur even googelen
Ik weet de website niet meer, ben er aantal keren geweest is bij lemmer , is wel een park maar toen heerlijk rustig vlakbij IJsselmeer , en 1 huisje ( ze hebben er meerdere ) heeft grote omheinde tuin (1000m2)
En toen keurig schoon, honden zijn uiteraard welkom
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door