Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3050391
We zijn een paar dagen naar domaine long pre stavelot geweest met de honden. We hebben daar heerlijk gewandeld en genoten.

Kaine deed het super, ondanks zijn artrose is hij nu 3 weken van de pijnstillers af. Hij mankt totaal niet meer en zelfs in de heuvels ( voor mijn hoogtevrees meer bergen) heeft hij heerlijk mee gewandeld en gerend en geklommen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door renate1985 op wo 31 dec 2014, 23:46, 1 keer totaal gewijzigd.
#3050623
Dank jullie!
Het was echt heerlijk en ook hoog nodig. Onze laatste echte vakantie was nog voor kaine, dus ongeveer 3,5 a 4 jaar geleden en dat was de 2de vakantie in 8jaar  :-[

Wij hadden af en toe moeite om de berg op te komen maar de jongens denderde door als of het dagelijkse kost was voor ze  :D

Bovenop de berg had ik wel wat last van mijn hoogtevrees. Wanneer je daar bovenop staat en je kijkt het dal in is dat echt eng.
Maar heb het toch gedaan en ben er heel blij om.

Volgend jaar willen we weer gaan maar dan eind november of begin december.
#3050947
Dank jullie!
Helaas zijn de jongens totaal niet moe te krijgen hahaha.
Ze zijn op 1 dag 2x mee de berg op geweest, helemaal naar de top en ze hijgde maar een heel klein beetje.
Ik denk dat we ze iets te goed hebben getraint qua conditie  ;D

Als we even zonder ze weg gingen dan lag kaine in de bench en basco in de badkamer maar in de nacht wilde basco niet in de badkamer slapen dus dan lagen ze samen in de bench. Gelukkig hebben ze daar beide geen problemen mee maar als we weg waren durfde ik dat niet aan.

Het is een hele mooie plaats maar ook de plaatsjes in de omgeving waren ontzettend mooi. Overal heuvels en zodra je nederland in komt is alles weer vlak.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door