Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door inge58
#3049886
Whahaha ik zit hier gewoon in mijn luie stoel,bakse koffie,oliebolletje....en mijn vloer wordt intussen grondig gezogen !!!  ;D

Afbeelding

Wat een uitvinding zeg! En wat grappig om naar te kijken,de tv hoeft niet aan vanavond!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door EliScooby
#3049938
inge58 schreef: Whahaha ik zit hier gewoon in mijn luie stoel,bakse koffie,oliebolletje....en mijn vloer wordt intussen grondig gezogen !!!  ;D

Afbeelding

Wat een uitvinding zeg! En wat grappig om naar te kijken,de tv hoeft niet aan vanavond!  :biggrin2:
En hoe heettie?
Gebruikersavatar
Door Fioon
#3049990
Oei.. Ben jaloers. Ik heb zo'n ding in hanen gehad bij de GAmma (89euro) maar twijfel of het handig is. Hoe bevalt het jou? En hoe haat het met de bank, kasten e.d?
Door inge58
#3050043
Fioon schreef: Oei.. Ben jaloers. Ik heb zo'n ding in hanen gehad bij de GAmma (89euro) maar twijfel of het handig is. Hoe bevalt het jou? En hoe haat het met de bank, kasten e.d?
Dit is een LG Hombot 3,en hij ( oh nee sorry) zij doet haar werk prima! Gaat overal onderdoor,en netjes de hoeken. Als je veel op de grond heb staan/ liggen is het handig om een en ander omhoog te zetten.
Ik heb bv een geitevel liggen en dat haal ik wel weg want Toos vreet em kaal!  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Riek
#3050264
Riep je me  :biggrin2:


Heerlijk zo'n zuigert.
Toen ik laatst bij mijn broer was, heb ik er één van hem gekregen.
Dat ding stond daar te nietsen. Nou, hier draait tie iedere dag.
Je staat er echt van te kijken hoeveel vuil hij opzuigt/veegt.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door