Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Pauline
#3049904
De deurtjes zijn terug van de spuiter. 5 weken met naakte kastjes gezeten. Spuiter heeft het 3x overnieuw moeten doen, omdat alle verf er weer afkwam.  :o :-X Nooit komt er meer Dasty in dit huis. Maar het is klaar! De deurtjes hangen er weer voor. Het was zoals bij de plint, houtkleur. Plavuizen worden doorgetrokken tot onderkant van de kastjes.

Afbeelding

Foto maken is toch altijd moeilijk. Het is groen/grijs, maar op de foto lijkt het anders.... :-\ Wie het zeker wil weten, moet maar komen koffie/theedrinken en wat eten, kan hier altijd!  :)

Nu nog op zoek naar tegeltjes. Dat gaat iets worden in deze stijl:

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pauline op wo 14 jan 2015, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Pauline
#3049923
Lil schreef: Mooi!

Verklaar mij even het probleem in combinatie met dasty. Ik ben erg benieuwd.
Keukendeurtjes zijn eiken hout en stonden in de beits. Ik heb ze schoongemaakt met Dasty en de helft van de beits verdween als sneeuw voor de zon.... Eddie heeft geprobeerd ze opnieuw te beitsen, na ze grondig geschuurd te hebben, maar helaas.... allemaal doffe plekken.

Spuiter kreeg de verf er ook niet goed op en heeft ze uiteindelijk tot op het kale hout moeten schuren. En toen was het nog geen simpele klus. Verf trok iedere keer blaren, weer kaal geschuurd en met speciale primer voorbewerkt, toen ging het goed. Alleen was toen de kleur nie helemaal juist en moest het dus nog een keer overnieuw.
Door Lil
#3049930
Pauline schreef: Keukendeurtjes zijn eiken hout en stonden in de beits. Ik heb ze schoongemaakt met Dasty en de helft van de beits verdween als sneeuw voor de zon.... Eddie heeft geprobeerd ze opnieuw te beitsen, na ze grondig geschuurd te hebben, maar helaas.... allemaal doffe plekken.

Spuiter kreeg de verf er ook niet goed op en heeft ze uiteindelijk tot op het kale hout moeten schuren. En toen was het nog geen simpele klus. Verf trok iedere keer blaren, weer kaal geschuurd en met speciale primer voorbewerkt, toen ging het goed. Alleen was toen de kleur nie helemaal juist en moest het dus nog een keer overnieuw.
Helder, dank je wel.

Hier geen echt hout, maar van die goedkope dingen met zo'n plastic fineerlaagje en dat gaat prima met de dasty. Maar ga ik vervangen, komt er echt hout (en geen dasty meer!)
Gebruikersavatar
Door Kaela
#3049989
Wow, heel mooi geworden! Kleur komt altijd moeilijk over op de foto, maar de uitstraling is in ieder geval heel erg mooi!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door