Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kaszi
#3049557
Vorige week afgesproken met mijn zus dat ik dit weekend of in de loop van deze week naar haar zou komen om van de vers gevallen sneeuw daar te gaan genieten samen met de hondjes én de kinderen. Aangezien mijn man werkt een vriendin meegevraagd.
We hebben genoten van de prachtige dikke sneeuwlaag een volledig wit landschap, we waanden ons in winterPONderland. Zondag was het echt heel koud, maar een prachtige blauwe lucht, maandag eerst sneeuw, daarna droog met temperaturen rond het vriespunt.  Zondag niet te veel sneeuw die in de vacht plakte maar gisteren werden de honden al snel wandelende kerstbomen. 
Zeker voor herhaling vatbaar.

Een paar fotootjes. 

Chloé en Maxime
Afbeelding

De hondjes samen met vriendin
Afbeelding

Donna
Afbeelding

Onze oudste Kaszi, 13 jaar en heeft elke dag 4 uur meegewandeld (wel over 2 wandelingen verdeeld) Wat heeft ze zich nog uitgeleefd en wilde haar ondanks haar leeftijd niet thuislaten, ze is nog zo fit en je weet nooit wanneer dat kan veranderen, dus ze mag zoveel mee als ze kan.
Afbeelding

2 zusjes, elk een dochter van Donna, maar met andere vaders. Jasminka 4 (en haar pups zijn net uitgevlogen) en Nina 7 maanden.
Afbeelding

Mama Donna links en dochter Jasminka rechts.
Afbeelding

Vriendin met Nina
Afbeelding

Donna in volle actie
Afbeelding

Jasminka en Nina
Afbeelding

Jasminka en Nina
Afbeelding

Nina
Afbeelding

Donna met haar 2 dochters
Afbeelding

Donna in het midden met haar 2 dochters
Afbeelding

Jasminka, heeft net 8 kinders opgevoed die nu 11 weken zijn. Ze heeft er helemaal niet onder geleden!
Afbeelding
Laatst gewijzigd door kaszi op di 30 dec 2014, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door