Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3049616
https://vimeo.com/115661225

Ik was bezig met mijn barfdagboek aan te vullen, toen ik noa betrapte op wel heel raar gedrag, zij was aan het rollen over een visje... :S toen ik de camera erbij pakte, en begon te filmen kreeg kira dit in de gaten en kwam er meteen tussen, het was tenslotte haar visje die noa uit haar etensbak had gepikt en zij ging daar ook over lopen rollen :S ik dacht al alles te hebben meegemaakt, maar dit spande toch echt de kroon.
Wie kan mij vertellen, waarom ze dit doen? Zijn mijn beestjes de enige of doen die van jullie dat ook?
Ik vind het vies, langs de andere kant fascinerend, want ik wil graag weten waarom zij dit doen :D

Groetjes,

Inna 



Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3049654
[quote="nova"]
hier wordt ook gerold, hoe vettiger  het is, hoe  fijner ze het vinden om door te rollen. Menselijke uitwerpselen spannen de kroon  :-X
[/quote]
Menselijke uitwerpselen :-x i don't wanna know :0 alleen was dit geen vieze maar lekkere vis xD is ook de eerste keer dat me dit opviel, dat ze het beide doen...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Door Ruisje
#3049681
De Chanel no5 voor honden. :biggrin2:

Lily en Sergi zijn niet zo van rollen in stinkzooi, maar onze vorige hond had er ook een handje van... Buzzer vond altijd wel ergens een rottende vis of ander lijk om heerlijk in te rollen. ;D
Gebruikersavatar
Door Lizetta
#3049705
Kimo heeft er echt een handje van... had Sverre 's vis gejat om er in te rollen
En afgelopen dagen twee keer poep, waarvan de 1e mensen
Sverre zit altijd onder de modder, maar rollen doet ie niet
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3049809
Chakotay begrijpt dus echt oprecht niet waarom hij haring in zijn bak krijgt. Dat is toch om in te rollen?  ???
Nu diverse malen geprobeerd om dit als voer aan te bieden maar hij snapt het gewoon niet. Hij neemt het aan, gooit het in zijn mand en gaat verheerlijkt erop liggen rollen. We voeren dus maar geen haring meer  ::)
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3049919
[quote="Skyline"]
Aard van het beestje

Als je naar vis stinkt oid, ruikt je prooi jouw geur niet
Hierdoor kan je makkelijker dichtbij komen
[/quote]
Dat is zeker een logische verklaring indd :D best wel grappig


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door Inouchka
#3049921
[quote="zhiva"]
Chakotay begrijpt dus echt oprecht niet waarom hij haring in zijn bak krijgt. Dat is toch om in te rollen?  ???
Nu diverse malen geprobeerd om dit als voer aan te bieden maar hij snapt het gewoon niet. Hij neemt het aan, gooit het in zijn mand en gaat verheerlijkt erop liggen rollen. We voeren dus maar geen haring meer  ::)
[/quote]
Denk dat ikzelf vis ook een tijdje zal verbannen, want hier wordt het ook niet meer opgegeten


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Door zhiva
#3050023
[quote="Inouchka"]
Denk dat ikzelf vis ook een tijdje zal verbannen, want hier wordt het ook niet meer opgegeten
[/quote]

vreemd genoeg weet hij dus wel heel goed waar zalmlijven voor bedoeld zijn, die vindt hij dan wel weer nomnomnom  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door