Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Juul
#3048825
Iemand hier ervaring mee of ooit gezien? Of de afbeeldingen goed zichtbaar zijn en er geen inkijk is?

http://reclameramen.nl/ 

Ik zag al wel dat hetzelfde in duitsland allemaal veel goedkoper kan. Ik heb dit weekend de zijramen verduisterd met folie, en dat is best netjes geworden, maar de achterruit durf ik dan weer niet zo goed, en een plaatje erop is ook leuk natuurlijk.
Gebruikersavatar
Door Ronald
#3048910
Met twee zijspiegels mag het vanaf de B-stijl verduisterd worden. Voorruit en ruiten tussen de A- en B-stijl mogen maximaal tot 30% verduisterd worden, dus minimaal 70% lichtdoorlatend. En er wordt fors op gecontroleerd!
Door Juul
#3048975
Dat weet ik. Alleen de ramen van de achterruit en die waar vroeger de achterbak zat worden verduisterd. Dat is mij genoeg. Ik heb nu een adres om van dat gaatjes folie te bestellen, niet echt heel duur. Ik denk dat ik dat ga proberen.
Door Lil
#3048977
Folie wordt na verloop van tijd altijd lelijk door wassen, zon etc. Ramen spuiten is mooier, maar daarvoor moeten ze eruit. Ook zonde voor de carrosserie.

Zo blij dat ik mijn huidige auto vanaf de fabriek zo besteld heb.
Laatst gewijzigd door Lil op ma 29 dec 2014, 19:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Juul
#3049004
Bij mijn vorige auto zag de folie er nog keurig uit na 5 jaar. Dus daar doe ik het voor.  :biggrin2:
Nu dezelfde folie gebruikt, rolletje kostte me nog geen 18 euro en het zit er aardig netjes op. Van heel dichtbij zie je een paar heel kleine luchtbelletjes.  Ik doe na 5 jaar wel weer een nieuw rolletje als het nodig mocht zijn.

Wassen doe ik niet zoveel, de benches zitten daar dus ik kan er niet eens meer bij. Kan het ook niet vies worden. Leuk voor je dat je een nieuwe auto kunt kopen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door