Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#3048905
Ja dames en heren, daaaaaaaaaaaaaaaaar is ie weer, het jaarlijkse oliebollen-topic!  :biggrin2:

Wie gaat er zelf bakken?

En bak je oliebollen, appelflappen of beide?

Wat is je geheime recept?

Ga je naar de kraam of bakker? En zo ja, welke? Heb je de AD oliebollen-test 2014 geraadpleegd?

==============

Ik ga ze dit jaar weer eens zelf bakken. Met de pan op het vuur, ik vind dat wel spannend (vroeger had ik een frituurpan hiervoor). Koopmans oliebolletjes-deeg, bio rozijntjes en goudrenetten. En er dan het beste van hopen :biggrin2:
Door Martine-Tom
#3048911
Ik weet het nog niet, ik vertrek smorgens naar Delft en blijf daar slapen, ik ben best een zeikerd en vind ze hier van 1 kraam maar lekker (ben alleen en ga niet voor mezelf 3 bollen bakken dus ik koop ze, als ik ze al eet) mss koop ik ze hier en zeul ze gewoon mee ofzo  :biggrin2:
#3048924
Pauline schreef: De zakken oliebollenmix van de Lidl zijn echt de beste en lekkerste die er zijn! En nee.... wij bakken niet meer zelf. We deden dat altijd voor mijn moeder, die was zo dol op ananasflappen.
Dat klopt! Als ik zelf bak gebruik ik die en ze lukken dan altijd heerlijk!

We krijgen visite, dus misschien ga ik toch wel lekker zelf bakken woensdag. :)
Oh, en ik maak dan alleen oliebollen en net als vorig jaar met krenten (rozijnen zijn bleh), met cranberries en 'blanko bollen. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door