Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
#3048388
Toch duidelijk??..... Zo baas... zo hond..... :biggrin2: :biggrin2:

Maar eerlijk?? Geef me dan toch die van jou maar... beter dan zo'n fietsbelhonden waar niets meer in zit...
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3048389
Els&Flow schreef: Euhhmmm..niet? :biggrin2:

Of: clickeren, geduld en die 2 weken eerder over 2 jaar verspreiden? We zien de fimpjes van kattekind & co graag tegemoet. ;D
Bedankt voor het vertrouwen  >:(
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3048391
BusKay schreef: Toch duidelijk??..... Zo baas... zo hond..... :biggrin2: :biggrin2:

Maar eerlijk?? Geef me dan toch die van jou maar... beter dan zo'n fietsbelhonden waar niets meer in zit...
Ja, maar hier brengen ze de bakken niet terug richting vaat en dat vind ik toch wel het minste  :(
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3048397
Ooh wat een fantastisch filmpje, echt zo leuk hoe ze aan het eind hun bakjes komen brengen!  ;D :biggrin2:

Geen tips voor je helaas. Mijn hond rent altijd naar de bank toe en gaat op afstand kijken hoe ik zijn eten klaar maakt.. om vervolgens heel voorzichtig er naar toe te lopen als het klaar staat. Geen idee waarom, we hebben het hem niet geleerd zo  ::) :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door pluk
#3048399
Angelique schreef: Ja, maar hier brengen ze de bakken niet terug richting vaat en dat vind ik toch wel het minste  :(
Dat doet die van mij dan weer wel  :biggrin2:
Is binnen een kwartiertje aan te leren  :)
Gebruikersavatar
Door Angelique
#3048400
Hylos schreef: Ooh wat een fantastisch filmpje, echt zo leuk hoe ze aan het eind hun bakjes komen brengen!  ;D :biggrin2:

Geen tips voor je helaas. Mijn hond rent altijd naar de bank toe en gaat op afstand kijken hoe ik zijn eten klaar maakt.. om vervolgens heel voorzichtig er naar toe te lopen als het klaar staat. Geen idee waarom, we hebben het hem niet geleerd zo  ::) :biggrin2:
Op een afstand kijken...nou, dar zou ik al voor tekenen  :biggrin2:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Door Hylos
#3048404
Haha, de enige die nu op afstand staat te kijken ben jij zelf zo te zien  ;D
Grote honden heb je trouwens, ik dacht altijd dat ze veel kleiner waren!
Ach is toch veel gezelliger zo met zn allen in de keuken!  :D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door